søndag 31. oktober 2010

Happy halloween...

 Da er de to eldste ute på raid, mens lillemor veldig gjerne skulle ha vært med, sier hun:-)  Gresskaret er ordnet og alt klart for å ta imot utkledde, godtesyke barn...
 Kjempekveld igår, maten ble bra og kokken lettet.-) 
Nydelig bukett som ble bordpynt, perfekt vertinnegave!!!
Vi satt ved bordet og spiste, skravla og lo fra åtte-tre, slike kvelder er vitamininnsprøytning!
 Satte flytelys, eføy og rose i skålene fra Ikea.
 Kjøkkenbenken var nesten for liten:-)  Serverte maten på hvert enkelt fat, og kjøttet som Bestemor tipset om ble mørt! Mmmm... Tusen takk!!
 Etter pannacotta med skogsbærblanding og litt melis- og limeskallrasp på toppen, ble det servert oreo iskake.
Og ikveld har vi hentet ungene og spist nydelig søndagsmiddag hos svigers.  Jeg tok med creme brullet, så nå blir det sunne middager uten dessert de neste ukene.  Eller kommende uke, må skeie ut i helga, da drar min kjære og jeg til Tallin på kjærestehelg, gleder meg!  Spa og julegaveshopping, koselige kafeer og restauranter.  Ønsker deg en finfin uke!  Og takk til Ingebjørg som stoppet meg på Maxisenteret, så koselig når mine lesere gir seg til kjenne!  Kjempekjekt!   Søndagsklem,

10 kommentarer:

  1. Happy Halloween, Marianne!
    ...og god tur til Tallin! Når du nevner julegaveshopping: blir det julekransbinding på stabburet i år også eller..? :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. Nam nam, menyen hørtes ikke akkurat vond ut, hihi :)
    Kjempekoselig at du ble med på giveaway hos meg, tvi tvi :)
    Håper dere får en superfin tur til Tallin!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Det var jo så koselig å treffe deg:) bare måtte stoppe deg. Hjemme nå etter en fin helg på hytta og i ettermiddag har ungene kjørt crosskart. Kjempe gøy. God tur til Tallin med din kjære:) heer blir det tur til Spania med min kjære snart. Trivelig. Ha en fin uke.
    Klem ingebjørg

    SvarSlett
  4. Vi har hatt noen skumle monster på døra ikveld vi også. Ungene synes Halloween er bedre enn bursdag...

    SvarSlett
  5. Det høres ut som om dere har hatt en super helg med litt skummelt og masse hyggelig. Maten så helt nydelig ut. Jeg har hørt masse om Oreo iskake, men har aldri smakt det. Det spørs om jeg ikke må gjøre noe med det med det første :-)

    Her har ungene vært og knasket og knepet hos naboene, men vi bor helt på toppen av boligfeltet så vi har kun hatt 3 besøk! Så her er det masse godteri igjen...

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. God tur til tallin , du kan glede deg. Et kjempefint reisemål. var der i september. Dere bør ta en middag på Old Hansa, en middelalder resturant i gammel by,n. Men bør bestille bord før man drar hjemmefra for det er en veldig populær plass :0)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Så koselig med slike kvelder i godt hyggelig selskap...
    Og kos dere på kjærestetur..er viktig med slike turer og være bare kjærester...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. Heisan du. Ser ut som du har hatt en hyggelig helg, med masse god mat. Kos dere i Tallin.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  9. Ser ut så at dere har hatt en FANTASTISK kveld, MArianne :) LEkkert pådekt bord :)

    Og herlige halloween gjeng :)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  10. Så hyggelig at du vil være med på min Give away! Nå er det like før jeg trekker :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.