fredag 29. oktober 2010

Gardintrekk på lampeskjermen...

 Hei og hå, nå er det virkelig senhøst, og gardinene på stua trekkes litt ned.  Jeg hadde litt gardinstoff til overs, og mora mi sydde en tube som jeg satte på gulvlampa.
 Om sommeren liker jeg det lyst og åpent, men nå mot vinteren har jeg bare latt liftgardinene falle litt.
Igår fikk vi i husfrueklubben servert den beste sandwishen jeg har smakt...Kylling, avacado, ruccola, cherrytomater og masse annet godt!  Mmmmm..  Nå er det jobb, innkjøp og matlaging, de to eldste skal ha overnattingsbesøk mens lillemor skal til svigers og vi voksne skal med jobben til min kjære på Chadkonsert (-med fårikål på menyen, hehe... )
Kunne betalt litt for å sitte her i sofakroken med et interiørblad...men må løpe;-)  God helg fra

13 kommentarer:

  1. beautiful room, very elegant, I lake it!

    Big kisses and nice weekend.

    SvarSlett
  2. Stilig lampeskjerm..veldig grei:)
    ha en fin helg og ikke løp for fort da:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Så veldig hyggelig ut hos deg! Jeg liker det! ;) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei Marianne,
    jeg snakker litt norsk. Takk for kommentaren din hos meg! :)
    Klem allesistgut

    SvarSlett
  5. Hei Marianne - Bærre lækkert ;)
    Jeg har også en gammel lampe som skal få make over i helgen, gleder meg!

    Skjønner du har en travel dag - og sikkert en herlig helg! Kos deg ♥
    Klem fra Lillian ;)

    SvarSlett
  6. Koselig hos deg. :) Ja, her trekkes også gardinene ned og for. Godt med lune rom nå når høsten er så mørk.
    Den sandwichen hørtes deilig ut!

    SvarSlett
  7. Det er bare koselig hos deg Marianne,
    - og for en fin lampe-skjerm!
    - kjekt å ha mamma til hjelp av og til:-)
    Riktig god helg,
    kos deg masse:-)
    klem, Hege.

    SvarSlett
  8. Ja, det kan jeg tro, at du gjerne ville sittet litt i den koselige stua! Med gardinene trukket LITT ned -he, he - det var vel et bilde for bloggedamer!
    Ha en god helg, og du vet, sofakroken løper ingen plass :-)

    SvarSlett
  9. Dette var virkelig kreativt. Kjempefint! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  10. Kjempesmart anvendelse av stoffrester og lampeskjermen ble gørfin! Jeg har ei lampe som jeg har stuet bort fordi brunfargen (som egentlig er ganske fin når lampa er slukket..)gir et utrolig ekkelt og litt sånn "soho-aktig" lys når lampa er tent. Den kan kanskje få nytt trekk av bortlagte gardiner...? Smart!

    ...og du er travel som vanlig! Ha ei riktig god travel helg! ;)

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  11. KJempe fint ble det.. og så lunt og koselig!
    Du har det så fint, kjære deg!

    Kos deg i helgen og nyt!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  12. hei Marianne i farta..
    håper du har fått slappet av bittelitt i helga.
    nydelig med garddinene litt mer ned på høsten,det blir lunere med engang,
    flott trekk din mamma hadde sydd til lampen.
    ha en fin søndag vidre,
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.