mandag 25. oktober 2010

Julekort

Jula nærmer seg og vips så må man tenke på julekort.  Nå sier Hege at det er julekort med konvolutt til
kr. 4,- på Torghjørnet i Hamar, så da er det bare å finne tre glade barn her hjemme og knipse i vei...
På slutten av julekorttakingen 2009;-)
Med tre stykk, kan det fort ende opp som dette...;-)

Da er det senga etter en herlig kveldstur til koselige naboer som bød på god kyllingssuppe, og fjøsomvisning for barna, så trivelig å gjøre slikt en hverdag!

Sov godt ønskes deg av


som hadde en flott tur hjem i helga.  Godt å få Eida Helene hjem igjen, samt være sammen med min familie i Romsdalen.

11 kommentarer:

  1. Herlig bilde!! ;0) Høres ut som du har hatt en toppers koselig mandagskveld! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Og kjekt å ha deg tilbake!
    - herlig julebilde fra ifjor;-D
    Ha en fin start på uken,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hehe, kult bilde:)
    Er ikke alltid lett og få fine bilder nei...
    Klem LIne

    SvarSlett
  4. Artig bilde som ikke er så oppstilt:)Koselig og bli buden bort slik da..snille naboer du har..
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. HJELP! Julekort har jeg jo helt glemt!! Det MÅ jeg huske å finne ut av denne uken. Puhh...takk for påminnelsen Marianne. :o)
    Herlig bilde!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  6. Jeg syntes det var et festlig og levende bilde, jeg. Friskt og fint som julekort :-)
    Knips i vei, jeg skal love deg at når dine blir som mine, 18 og 21 år, blir det aldeles ikke noe lettere å få dem til å stille opp på julekort. Selv om de fortsatt er mine største stoltheter!!!! Hm, de påstår at de er for gamle til å være julekortmotiv.....
    Lykke til!

    SvarSlett
  7. He, he! Foreldrene mine har noen venner som fortsatt sender julekort med bilder av barna sine. De barna er 52 og 49 år. Jeg viser bildene til mine barn - SE HER! De nekter fortsatt, men jeg vinner nok fram *s*

    SvarSlett
  8. very cute, I lake it!!!

    Kisses.

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Bare en liten hilsen i en hektisk hverdag, som et spor på at jeg har vært her! God Jul! :)
    Gleder meg til Vakre Hjem til våren!
    Mumseklem fra Vibece :)

    SvarSlett
  10. Hei, hei! Så vakre barn du har, blir sikkert flotte julekort! Klem:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.