søndag 17. oktober 2010

Høstferien er over!


 Og badeløvene mine har kost seg på Lalandia i Danmark, rett overfor Legoland.
Vi leide et hus og med medbrakt saueskinn og telys ble det riktig så koselig et feriested for oss....
Inne på badeannlegget var det innredet som en gresk landsby, vi tok lunsjen på "tavernaen" hver dag.
Og bading i massevis, et eldorado for barn i alle aldre!
Så kom vi hjem til høst med løv og raking.
I helga fikk vi besøk av søster med familie, kjempekoselig!  Lørdag dro vi til Oslo og møtte tantebarn på Egon, så shopping og kusinetreff.-)
Her er søndagens frokost med de mest morgenfriske av oss...
 
 


God uke ønskes dere alle gromminger fra


som også takker for alle koselige kommentarer, jeg setter sånn pris på dere!  Og håper dere skjønner at det er lite besøkstid, men det skyldes ikke ønsket om det!!!

8 kommentarer:

  1. Artig!
    Både til vanns og på hjul!
    Det blir aktive dager med barn i huset, og sannelig ble jeg fornøyd da jeg så hjelmene på barnehodene :-)
    En riktig god uke - klem

    SvarSlett
  2. hei.
    så koselig dere har hatt det,deilig å være sammen å bare nyte,
    herlige bilder av dere alle.
    ønsker deg en nydelig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Ser ut som en perfekt høstferie:-)
    Velkommen hjem snuppa!,
    klem Hege.

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en deilig og aktiv høstferie!

    Så morsomt med reportasje!

    Ønsker deg en flott høstuke, Marianne!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Så fin "taverna"! Har jo himmel også:)

    SvarSlett
  6. høres ut som en perfekt høstferie. herlige bilder. ønsker deg en fin fin mandag og en riktig fin koemmende uke. klem Monica

    SvarSlett
  7. flotte bilder fra noe så så ut til å være en herlig høstferie!!!
    I morgen er det vi som drar av gårde - dog bare nordover til familien min, men vi gleder oss masse lell!!!
    Ønsker deg en fin uke videre!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  8. Hei, ser ut som en finfin ferie dere har hatt! Hilsen Ingeborg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.