fredag 8. oktober 2010

Boligreportasje og en varm caffe latte


God kveld!  Jeg har som tidligere nevnt hatt fotograf og journalist på Balke gård i høst.  Boligreportasjen kommer til våren i yndlingsbladet mitt Vakre hjem.  Jeg kommer tilbake til hvilket nummer.  Har fått sett noen av bildene, og det beste er jo at proffe folk med skikkelig lysutstyr og kameraer har tatt dem..Vidvinkellinse er et stort ønske, ja, men for en pris!!!  5000,-?..Huff....
 Ellers venter en nydelig latte på meg i godstolen på stua.  Etter en lang dag med jobb, så oppmann på håndballen og draktutlevering, var det hyggelig foreldremøte før jeg nå skal lande dagen. Koppen er fra Sia, kjøpt på Puslekroken, Rena.  Ellers er det en dag til høstferie! 
 Ungene i hundre, vi drar til Lalandia badeland i Danmark, har leid oss hus og skal bade og kose oss max!  Håper dere også får en finfin helg og ev. ferie.  Egentlig så skulle Snuppa Hege komme innom for et treff da hun var på vei hjem fra Rondane, hadde gledet meg sånn til å hilse på denne herlige bloggedama som til og med sendte meg julegave i fjor!  Dessverre kom noe i veien for meg, men vi skal møtes, Hege!!!
Lillemor er stort Kittyfan, så da er det stas med storesøsters pyjamas, Eida Helene spurte: "Vil du sitte på fanget, Maije?":-)

Vel, nå er latten klar for å bli inntatt, ha en strålende kveld!

PS!  Ble ikke potetball til middag, Løten stassjon var utsolgte.  Men det var så populært at det blir snart ny mulighet - hurra;-)

26 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se reportasjen snuppa:-D
    Slapp godt av i godstolen nå da(pust med magen..!) - og god tur til Danmark!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  2. Hi, hi - vi kryssa hverandre!
    -så kommentaren din nå:-)
    Dropp samvittigheta - det kommer flere muligheter!!
    Klem igjen;-D

    SvarSlett
  3. Gleder meg veldig til å se vakre Balkegård på trykk, skal kjøpe! Nena

    SvarSlett
  4. Åååååå, som jeg gleder meg til den utgaven!!!!! Det blir gøy ja :)
    Nydelige jenter du har!
    nattaklem fra Barbro

    SvarSlett
  5. god kveld i stua Marianne,
    gleder meg stort til dette,å jeg får bladet i postkassen så kan ikke gå glipp av det,
    kan tenke meg det er lekre bilder,du har det jo såå fint,
    koselig med ferie da,kos dere masse,
    herlig bilde av å sitte på fanget...
    hello kitty faller i god smak for Stina å,
    ønsker deg en god natt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så spennende med reportasje!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  7. Å så spennende!!♥ Gleder meg til den utgaven!;)
    Håper Latten smakte, nyt kvelden!♥
    Ønsker en flott høstferie og en riktig skjønn helg!;)
    Vi avslutter vår høstferie på søndag, ser ut til at vi får noen soldager iallefall ;)
    Go`klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  8. Så moro,gleder meg SÅNN til å se!!
    nattaklem♥

    SvarSlett
  9. Å så spennende - og så i det aller fiiineste bladet da!! Gleder meg til å se reportasjen ;o) Kos dere masse i Danmark! Klem fra meg

    SvarSlett
  10. God morgen, vennen, gleder meg til å se:-) Klem fra Stine

    SvarSlett
  11. Lenge å vente til våren med å se reportasjen men får vel smøre meg med tålmodighet da:)

    Din latte ser misunnelsesverdig god ut.....ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  12. Gleder meg til den utgaven jeg og. Kos dere masse, og husk å lade mammabatteriene....stor klem fra meg.

    SvarSlett
  13. Hei..
    Da får jeg glede meg videre fram til våren og repotasjen :))

    Trodde ikke det tok så lang tid og lage en repotasje i et blad, men den som venter på noe godt vet du :)))

    Håper dere får en fantastisk tur til Danmark og få koset dere masse.
    God Helg.
    Klemmer

    SvarSlett
  14. Ojoj, så spennende!!! Kos dere i Danmark!
    Klem

    SvarSlett
  15. Gleder meg allerede på reportasjen jeg, *smører meg med tålmodighet*! Og, ja, vidvinkel, takktakk, men så dyrt! :(

    SvarSlett
  16. spennende.. gleder meg til å lese..
    klem¨¨*

    SvarSlett
  17. Kjempespennende :))
    Gleder meg til å se ..

    Klem,kari

    SvarSlett
  18. Oi, så morsomt at hjemmet ditt skal være med i vakre hjem & interiør, nå gleder jeg meg skikkelig til å se bladet! :)

    SvarSlett
  19. Gleder meg til å se!
    Kos dere i Danmark!!

    SvarSlett
  20. Hei, blir spennende å lese om deg i bladet.
    Si ifra og send bilder da, når du har laget fleece-kjole :-)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  21. Skulle gjerne hatt vidvinkel,ja - men når den koster nesten like mye som kameraet....nope!
    Så spennende at du skal ha reportasje i Vakre hjem - gleder meg til å lese!!!!
    Kos dere masse i Danmark og Lalandia!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  22. Du så mange spennende blogger det finnes. Nå fant jeg nettopp en til!! Jeg la meg til som følger. Nydelig plass! Blir interessant å følge deg. Med vennlig hilsen Hjørdis på Nord-Hidle

    SvarSlett
  23. Så spennende, Marianne!! Men må vi vente helt til våren?! Ja, ja;)

    Herlig bilde av jentene dine:))

    Ha en fin uke!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  24. Gleder meg til å se reportasjen!

    SvarSlett
  25. Helt til våren?????:(det var da forferdelig lenge og vente:)endelig er jeg på nett igjen..vært uten over en uke...å så godt det er og sitte hjemme og besøke dere alle igjen:)
    ha en flotters kveld kjære du..
    eddaklemmer

    SvarSlett
  26. Spennende med boligreportasje. Men leeenge til våren da! Akkurat den utgaven der av Vakre Hjem er en av mine favoritter. Elsker huset til ...er det Hartmannhun heter mon tro. Hun er jo fotograf.. kan det være hun som har vært på besøk hos deg?! Hun er ivertfall rivende dyktig.
    Det konsollbordet på bildet der er en av mine inspirasjonskilder til kjøkkenøy;)
    Ha en fin lørdag Marianne.
    Klem fra Line

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.