søndag 2. oktober 2011

Turbohelg for mammaen...

Hei, her er det store problemer med blogger, ikke får jeg skrevet eller tatt imot kommentarer, blir slettet det jeg skriver til dere...Utrolig irriterende...Noen tips?
Ikke irriterende å få dette flotte hjerte i vertinnegave, super gave!

Helga har gått med til ost og kjekskvelder med gode venninner både her og der, mens på dagtid har det vært unger og full fart både på fotballcup,
barnebursdager, skogmuseumstur:
bowling og meg med alle fire barna (4 mnd-12år!!) på kino for å se den tredje filmen om Lillebror og Knerten:-)
  
Og så fikk jeg en god følelse igår ettermiddag da jeg fanget Henrik i dette øyeblikket...Hans tre store interesser som også sier mye om hva han er: fotball-friluftsgutt som elsker å være ute i skogen og gjerne tenne bål, og båt som stor interesse og hobby.
 Vi måtte hente inn kano og båt som hadde rømt fra båtplassen sin, og da kunne vi likegodt tenne bål og ha det "SÅ koselig" som lillemor sa hele tiden:-) 
Så mens min kjære har vært på Island, har jeg rett og slett vært en såkalt "tivolimamma".  Godt det hører med til sjeldenhetene:-)
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Ser ut som en fantastisk helg:0)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har hatt det sammen i helga. Herlig disse barna, og du har 4 flotte barn :-))Ha en fin søndag alle sammen :-)))

    SvarSlett
  3. Det er så deilig med sånne helger! Selv om det er deilig å ha mannen hjemme og!
    Herlige bilder av dere alle!

    Ha en ffortsatt flott Søndag!
    Og ny uke!
    Klem fra Solveig!

    SvarSlett
  4. Herlige og stemnngsfulle bilder! Og for et blinkskudd av gutten din - enn å få med alle 3 interessene i samme bilde!!!

    Har ikke hatt problemer med å kommentere - bortsett fra i en dansk blogg - da forsvant bare kommentaren.??!
    Men jeg har ikke hatt noe problem ellers - og jeg fikk kommentar fra deg før i dag!

    Ha en flott søndag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlige barn og herlig helg!
    Du får legge inn en søknad om en ekstra hviledag da mannen kommer hjem =)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder, har også hatt masse problemer med blogger i det siste, blant annet med å legge igjen kommentarer.....men nå ser det ut til at jeg ihvertfall får lagt igjen en til deg. Ønsker deg en super uke turbomamma...klem fra meg

    SvarSlett
  7. Ser ut som dere har hatt det kjempekoselig!! :-) Prøv å bytte nettleser, det har hjulpet meg et par ganger. Firefox feks? Ha en fin dag og uke!! Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.