torsdag 20. oktober 2011

Refleksdagen

Gratulerer med refleksdagen!!  Husk å ta den på, store og små!  Bildet over er av tre skjønne danseelever som jeg fikk til å følge fotgjengere over gatene i Hamar sentrum i morges.  Men siden de bare jobbet idag, delte vi ut reflekser slik at de gående kan ta vare på seg selv i morgen!
Skytsengelen kan du se HER, kun for en dag altså:-)  Det er slitsomt nok det, og etter en herlig husfruekveld som avslutning på turbomediedagen med avis, radio og tv-intervjuer, så er det godt å stupe i seng!
Vennlig hilsen som også har kommentarproblemer...Håper det retter seg.

4 kommentarer:

  1. Å ja, refleks er såååå VIKTIG. Kjempefint med en ekstra påmnnelse :o)

    Ønsker deg en super helg :o)

    SvarSlett
  2. hei.
    å så stilig dette er, refleks må en ha,
    de vingene er så stilig,
    kunne ikke vært noen bedre symbol .
    ønsker deg en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Hei, gjett om jeg bruker refleks, vi har refleksvester både jeg og hundene!
    Kunne gjerne ha ønsket meg refleks-VINGER :)

    Så flinke skytsengler på mørke morgenen, helge-klem fra Lillian :)

    SvarSlett
  4. Hadde ikke fått med meg dette innlegget.
    Jammen er du dyktig! Flott representant for trygg trafikk-skikkelig oppfinnsomt med englevinger :)
    Og,klart at "gutta" ville ta imot refleks fra en så skjønn og sjarmerende skytsengel Hi,hi.
    Kelm, Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.