torsdag 6. oktober 2011

For en knall åpning av lekehuset!!

 Dere vil kanskje ikke tro det, men det er faktisk i Løten det skjer!:-)
Idag hadde vi innflytningsfest for Eida Helenes lekehus Balkebu, og ingen ringere enn selveste varaordføreren i Løten stod for åpningen:-)  Snorklipping og greier...Følg med...
 Først var det middag inne, hadde pyntet bordet med høstservietter, løv, kongler og mose fra hagen. 
Deretter var det ut for dessert og innflytningsfest, men da vi fant ut at fungerende ordfører var tilstede, fant jeg frem rød snor, pute og saks... 
 Ungene hadde skiftet fra finstasen til karnevalsklær, men resten var seriøst med tale av ordføreren og flagget på plass:-) 
Sjokoladekake, muffins og brus...Flotte innflytningsgaver fikk vi også!!  Mødrene er bloggere med følgende koselige blogger: Den kvite benken, Gårdsjenta og Lottens lille verden så vi hadde mye å le og skravle om.
 Stearinlys i lysekrona og god stemning!
 Brus i glassflasker, innkjøpt i Sverige i juli med tanke på denne dagen...Synd pappaen i huset hadde drukket to:-)
 En skjønn bukett glade barn!  Tenk så moro å vise disse bildene om 10-15 år. 
Så var det god natta og hadet-kos, takk for en flott og verdig åpning av selveste Balkebua!

Nå er det pakking av klær og sko for i morgen etter skolen skal jeg ta med de fire barna mine på fotografering,
julegave til min kjære:-) 

Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Takk for en minnerik og trivelig åpning av Balkebua! Og skal si det ble ekte offisiell åpning også:) Herlig gjeng med unger !! Tusen takk for mat og kaker og hyggelig selskap:)

    Det er helt klart i Løten det skjer:)

    SvarSlett
  2. Og tusen takk for at dere kom, kjempeartig at det ble snorklipping også:-) Eida H var helt i hundre, så gøy å se de leker så fint sammen også! Tusen takk fro utrolig flotte gaver, høstoppsatsen ar knallfin!!! Vi sees, håper Vesla sover godt nå:-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig det ser ut. Herlige bilder! :)

    klem, Lise

    SvarSlett
  4. Du verden!
    Her var det både stil og masse positiv energi - og et fargerikt flott selskap!
    Du lykkens pamfilius som er midt i livet og midt i rørelsen *S*
    Supersøt og stolt snuppe som garantert var fornøyd med det hele - Liv

    SvarSlett
  5. Så morro å ha åpningsfest for lekehuset sitt da! Får ikke noe mindre lyst til å få satt istand et lekehus til egne barn nå etter å ha sett hvor flott og så mye glede det gir =0)

    Takk for veeeldig hyggelig omtale av bildet mitt, det varmer godt skal du vite!

    Klem

    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en herlig ettermiddag! Hadde det kjempemoro, både Julie og jeg! :) Lattermuskelen ble holdt godt i gang også :)

    Ha en finfin helg, så ses vi :)

    SvarSlett
  7. Vakre bilder av en flott barndom du/dere gir dem. Mimrer min lekestue når jeg ser disse blide barn og fine bilder.

    SvarSlett
  8. Jeg sier bare én ting: WOOOW!!! Jeg har ikke engang klart å lage en enkel innflyttingsfest for huset vårt og her har dere DEN fantastiske lekestue-innflyttingsfesten MED fung. ordfører og snorklipping! Jeg bøyer meg i støvet og skulle ønske jeg kunne vært der hi-hi :-D Ønsker deg en fortsatt herlig fredag og lykke til hos fotografen! Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så utrolig herlig, og for noen flotte minner både for liten og stor å ta vare på.

    Lykke til på fotografering som jo kan være en utfordring.....og god helg, klem fra Mona

    SvarSlett
  10. hei.
    men å herlig dette er, så fine bilder, ja tenk å ta dem frem om noen år, å selveste varaordfører som snorklipper, snakk om stas,ikke alle som kan skryte av det..
    herlig innlegg som alltid fra deg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.