mandag 17. oktober 2011

Engler meg her og der...

Hei på deg og takk for sist, dog lenge siden da Balkegjengen har vært på ferie i en uke...Så godt å være hjemme hos mamma og pappa, "lukte barndomsminner", lese ukebladet Hjemmet som mamma alltid har abonnert på, mimre og høre at ungene ligner på meg og mine. Være sammen med familien, besøke setra og venner etc..Herlig!
   Og det var også veldig koselig å få denne kåpa fra mamma og pappa (norsk design. Spicy Vanilla)  Vel, ikke at de pekte den ut (kan jo drømme...hehe..) men fikk litt penger til å kjøpe meg noe, og siden det går i englevinger på jobben (kommer tilbake til det på torsdag), så passet denne fint. 
Her i svart utgave fra katalogen.
 Englebarn var det på disse knappene jeg kjøpte på Husfliden, fikk idèen av husfrue 4 som ga meg en knapp for et par år siden!  På de små knappene står det 99% søtnos som lille Fredrik skal få på dressen sin.  Jeg derimot skal nå sette på en knapp på pulsvarmerne mine...
 Og litt arvegods fikk jeg også med meg fra Romsdalen, disse tinnlysestakene er fra gården her mens pynten oppå dem (prismer på stativ) er hjemmefra. 
 I hallen passet de bra, mens i julestua skal de ende når gardinene er på plass.  Lysekrona har samme prismer, så der hører de hjemme tenker jeg.
Men nå er det sy i en knapp, og deretter god natt.  I morgen er det  ny jobbedag og tidlig avgårde på Biribesøk,  russesamling og kanskje en tapetprøve med hjem?  Hvem vet?...;-) 
Vennlig hilsen

10 kommentarer:

  1. Så mye fine englesaker!! :-) Ha en super uke! KLEM

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som får plukke ut egen presang!! Nydelige knapper, kunne fint gått amok i snella&petronella-butikken.. de har noen engleknapper som står høyt i kurs her!

    Klem

    SvarSlett
  3. nydelige saker! Lysestakene minner om noen mamma har hjemme som jeg har så lyst på. Det er ekstra kjekt når man kan arve slike ting synes jeg. Snella og petronella knapper ligger klar til bruk her også. Jeg vet ikke enda hva jeg skal bruke dem på men det dukker nok opp noe. Frem til da ligger de på pynt å tar seg fint ut på arbeidsrommet. Ha en fin dag Marianne. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er da!Jeg har også vært på Husfliden og kommet hjem med slike knapper! Engler og hjerter er tingen :)

    Engle-klem fra Lillian :)

    (Lillian`s Perer, jeg får kun lagt inn kommentar som "Anonym" hos deg)

    SvarSlett
  5. Romsdalsferie er toppen:) Skal hjem en liten tur første søndag i advendt til mamman min jeg også: GLEDER meg tli treffe venner og bekjente:)
    Engleknappene var nydelig *sukk* Kan brått bli noen sllike her i heimen også. Ellers må jeg si du travler avgårde, håper du tar deg tid til masse kos innimellom:) Øsnker deg en god uke:)

    SvarSlett
  6. Tapetbit fra Biri er flotte greier ;)
    Og Opplandsia tar deg imot med sol ;)
    Håper du har en flott dag - og koser deg - de knappene ja, godt de har sånne på CC ;) Jeg fikk en idé! ♥takk :D

    SvarSlett
  7. Heldige deg, den var rålekker..Nyt dagen:)

    SvarSlett
  8. Så mye englefint.....ha en fortsatt super uke....klem

    SvarSlett
  9. Så fin jakke!!! - Og engleknappene var kjempe søte!!! Man kan sikkert finne på mye med dem!
    Ønsker deg en superfin uke!
    KLem

    SvarSlett
  10. Hei og tusen takk for hyggelige hiilsner! Ja her hos meg er det også kommentartrøbbel, kjedelig. Men ha en finfin dag!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.