søndag 23. oktober 2011

Behov for mer gulvplass

En liten søtnos som suser avgårde i gåstolen sin krever sin plass.  Jeg har derfor ommøblert litt, slik at han får større plass å leke på. 
 Jeg har kjøpt et lite og gammelt bord, og satte puffen (som inneholder pledd) ved siden av.  Plass til kaffekoppene får vi fortsatt:-) 
Jeg fikk denne nydelige prismevegglysestaken av min tante!! 
 Og i hjørnet satte jeg lekekassa.
 Tror vi blir flinkere til å bruke peisestua ved besøk, nå blir denne kroken til hverdags og da holder det med 3-4 sitteplasser.
 Så da har lillegutt stort areal til å frese rundt på i sin gåstol:-)
Og fredagen var fin, den.  Igår dro vi på hytta og gjorde klart til vinteren og fylte opp to kubikk ved i boden.  Koste oss og slappet av før ny uke med blant annet jobbseminar på Lillehammer i tre dager venter meg.  God uke til deg og dine!
Vennlig hilsen

13 kommentarer:

  1. Hihi, syns jeg ser han suser bortover gulvet! Men du verden så fort tiden går, synes ikke det er lenge siden han så dagens lys jeg!!

    Håper du får en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Deilig å få slik stor plass å suse rundt på:)
    klemklem til deg

    SvarSlett
  3. Hei! Har lillegutten blitt så stor allerede, så UTROLIG fort tiden går!! Du har gjort det så koselig, fin tumleplass for sønnen:) Lykke til på jobbseminar, kanskje du får hilst på min bedre halvdel også? Han har nemlig begynt i ny jobb i Trygg trafikk:) Fin uke og klem til deg:)

    SvarSlett
  4. hei.
    allerede i gå stol, må si han er sterk, tenker det er moro å leke litt .
    så koselig hos deg, å lampetten var skjønn,
    ønsker deg en fin kveld og fin ny uke.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Klart lillebror må ha plass til å boltre seg på!!
    Du har jo klart å skape mer plass og samtidig få det koselig. Likte veldig godt det lille bordet - og lysestaken var nydelig!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Det var et lekkert og koselig areal til tross for at en liten gutt skal frese rundt uten fartskontroll og lysregulering *S*
    Jeg kan liksom se ham for meg kræsje i blomsterbord og tryne halvveis under det nye bordet... he, he, .... Det er stor moro med små barn - all den energien og livsviljen. God uke til deg og dine - Liv

    SvarSlett
  7. Så innmari koselig stue da =) Lurt med litt tumleplass til disse småtassene ;)
    Ha en fin uke du også =)
    Klem Line

    SvarSlett
  8. Det er klart du må gjøre plass til turboprinsen:)

    SvarSlett
  9. Godt med mer gulvplass for disse små som farer rundt :) Minstemann her løper jo rundt nå, det er bare å rydde unna! :)

    Håper du får ett hyggelig jobbseminar :)

    SvarSlett
  10. Herlig med masse gulvplass til
    din lille turboprins ღ og koselig
    her hos deg - nydelige roser og
    fyr på peisen... å ser avslappende
    og herlig deilig ut :) Ønsker deg
    en flott uke og tur til Lillehammer
    Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  11. Ja de søte små trenger litt plass når de begynner å få bena med seg :o)
    Kjempefint bord, og alt det andre i stuen også :o))))
    Ønsker deg en fin start på den nye uken
    Klem :o)

    SvarSlett
  12. Deiligf med mere gulvplass til lillegullet! :)
    Du har det jo bare rå flott på Balke gården!! Så flott!!
    Ha en fin ny uke, snuppa!
    Klem fra Solveig!

    SvarSlett
  13. Tenk å ha det så lekkert OG samtidig så praktisk for de små;)

    Ha en fin uke!
    *Marita*

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.