fredag 21. oktober 2011

En deilig fredag?

Når huset er vasket og blomstene står på bordet, det kommer varme fra peisen og det er levende lys overalt, er det en fin fredag? 
 En rosebukett i mange farger som varmer sinn og hjerte, er det en del av en fin fredag?
 Eller kjenner lukten av det nydelige Lisbeth Dahl-duftelyset jeg fikk av en super barndomsvenninne sammen med fødselsgaver til minstemann, er det en bit av en fin fredag?
 Å lage pastarett til min kjære og barna med masse hvitløk, matfløte, skinke og spinat...
mens de to yngste leker så søtt i stua, ja det er uten spørsmålstegn en deilig og fin fredag og start på helga!:-)  Så da håper jeg du også får en riktig så god fredag!:-) 
Vennlig hilsen

11 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin fredag :)
    Kos deg masse.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, snuppa! Nydelig Fredagsstemning hos dere! Søtt bilde av de to minste! Ha en riktig fin helg! Klemmer fra meg!

    SvarSlett
  3. Ein super kveld du lagar!!! Kos dykkan, helsing Sykkulven og Mette.

    SvarSlett
  4. God helg til deg og dine! Det så nå ut til å bli en riktig fin kveld, og de to minste var aldeles bedårende i sin fredelig aktivitet. Jeg regner nesten med at det ikke er slik HELE tiden .... *S* - kos dere videre - Liv

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en herlig fredag og håper du koser deg enda =)
    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så kos!
    Vi har enda ikke begynt å fyre, men du som jeg gleder meg!!!
    Ha en god helg,,
    klem.

    SvarSlett
  7. Dette må jeg si hørtes ut som en perfekt fredagskveld:) Ellers gjorde du deg flott som skytsengel i tv innslaget:)

    SvarSlett
  8. Hørtes ut som en veldig koselig og fin fredagskveld, ja!
    Men nå må jeg si at bare følelsen av å komme hjem fra jobb og vite at nå.... nå er det HELG!!! - den følelsen får alle fredagskvelder til å bli herlige!!!!
    Riktig god helg til deg!
    KLem

    SvarSlett
  9. " Der skulle vi ha vøri" :) Kos og harmoni hos dere!
    Takk og for koselig hilsen.
    Ønsker dere en god helg.
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  10. Her viser du jammen den perfekte fredag og start på helgen ;o) Ønsker deg og dine en fortsatt herlig helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Det er en trivelig fredag.Ha en fin søndag.:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.