fredag 28. oktober 2011

Halloweenforberedelser...

Da er vi igang med  Halloweenpyntingen, og se hva som har skjedd med lysekrona...
Jeg merker jeg har tatt litt av; spindelvev og edderkopper, bordet er dekket til 17 barn som skal få et måltid de sent vil glemme, og nede i kjelleren skal vi lage en spøkelses-sti..Thriller skal sees som oppvarming, så skal to og to ned for å finne tre nøkler...Men hva skjuler seg bak dører og i skap...Musikk, blafrende lys og to gærne foreldre kanskje?;)  Kjelleren vår er perfekt for dette, og når Amalie skal fortelle om at det hver siste dag i måneden går igjen en skomaker der nede, tenker jeg det skal bli skummelt nok. 
Gele med ekle dyr fått fra Amerika-Anita;)
Gresskar, kostymer og crasye linser samt 2,8 kg smågodt er kjøpt inn, og jeg gleder meg veldig (selv om jeg ikke liker dette "amerikanske" og ikke er så glad i denne skikken, så tenker jeg at med 4 barn er det bedre å ha regien selv og at de holder seg innenhus - og gleder meg litt med barna..). 
Hehe, dette er fra ifor...Se så fornærmet Eidamor var da hun ikke fikk gå sammen med storesøsknene sine;)

Og mammas minste skatt skal bli verdens søteste spøkelse på mandag:
Men nå er det helg!  Fredagspizza, familiekos, håndballkamp, rakfisklag, venneovernatting og dette venter:
God helg til deg og dine!

Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Og du og du det hørtes nesten skummelt ut!! Men sikkert kjempegøy for ungene ;)
    Kos dere masse...Høres ut som er perfekt helg ;)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så gøy!
    Og denne gangen får vel lillemor også være med :)
    Og ja, lurt å tilpasse seg der man kan! Og en ekstra fest er jo - ja festelig :))
    Og for en skjønn gjeng! Kos å "stikke" innom hos dere.
    Lykke til med en aktivitetsrik helg.
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. Så herlig!!! Jeg liker også å ordne til Halloween ;-)
    I år blir det gele med øyeepler i...
    Og som vanlig blir inngangspartiet pyntet - og krydret med halloweenlyder fra spotify!!!!!

    Jeg må si du drar det litt vel langt når du pynter plantene dine også med spindelvev... kremt ;-)
    Jeg tror ikke det er lus, kanskje spinnmidd. Sjekk ut denne linken - den har noen tips for å bekjempe udyrene!

    http://www.geekhouse.no/~anders/Artikler/spinnmidd.html

    Ha en flott helg, kjære du!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Ønsker dere lykke til, dette høres skikkelig skummelt ut!
    Ha en riktig fin fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk, ja dette blir nok bra:) Nå har eldstejenta skrevet spøkelsesfortelling om Balke gård og kjelleren...Hjelpes, blir jo nesten skremt selv også:) Får stupe i seng, ha en fin helg du også Britt, kjempekoselig at du skriver litt, det setter jeg veldig stor pris på! Klem

    SvarSlett
  6. BUHU....TIL SPØKELSESGÅRDEN....ble nesten litt skræmt ja.....men dette hørtes utrolig kjekt ut....ville deltat jeg også....kjekt at du har Amerika Anita som dere får skrekk og gru med...hadde gleden av å hilse på henne for en tid tilbake hos din skjønne søster.....hun såg ikke så Amerikansk ut..hehe.....La hårene reise seg i nakken og hylene runge...ha en kjempefin fest....her henger faktisk kongelvevet av seg selv...får vel klage på vaskekjerringa eller late som vi feirer Halloween.......BØØØØklem fra Molde Kirsti......

    SvarSlett
  7. Hei Kirsti, og heia MFK:) Ja, dette skal bli bra, gleder emg skikkelig til å skremme, hehe....Anita er så søt, kjekt at du har fætt møtt henne. Nå mere spindelvev å henge opp:) Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.