fredag 7. oktober 2011

Barnefotografering av Balkebarna...

Vi har kost oss i studio idag, vi.  Skal få problemer med å velge ut noen få bilder, for det ble tatt både bilder som dette, bilder av hver enkelt og av de sammen med meg...
Jeg lot ungene "stille i sine hobbyer"; fotballgutt, håndballjente, lille ballerina og mini babysvømmeren..  Ta en titt eller to om du vil...

Fame-fotografene har tilbud til 15.oktober: gratis fotografering og ett bilde i ramme ca størrelse 20*25.  Jeg kommer nok til å kjøpe noen flere, ja..  Det er vel det de vet...;-)


Etterpå var det shopping på Strømmen storsenter som hadde jubelsalg, før vi spiste og kjørte hjem. 
Ha en fin kveld, nå blir det tv og høstferiestart på oss! 
Og stor takk til alle dere som kommenterte vår morsomme fest igår, har også video av den å vise om litt:-)
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. So lurt med hobbyantrekk:)Den var ny for meg.Men absolutt noko å tenke på...
    Kjempefint bilde av skjønne barna og artig med video:)

    Nyt helga vennen♥
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott video av skjønne barn! Så fint med musikk til også. Lykke til med utvelgelsen hihi.. Klem, Hege

    SvarSlett
  3. Herlig bilde Marinne!
    DEt er viktig å forevige de skjønne små!

    Ha en kjempefin helg!

    Nb: Har en give away hos meg, bare å henge seg på:)

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. hei Marianne,
    men å herlig da, det måtte jo bli mange flotte bilder av dette her, så festelig ,lurt å kle seg i interesser, høres ut som en koselig dag,
    her er det siste dager av høstferien, men vi har hatt det fint, var på en liten tur ,men hjemmebest,
    ha en flott helg og feriedager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Nei og nei så gode unger, kult å se! Kari

    SvarSlett
  6. Så koselig åpning av Balkestuen og med selveste ordføreren til stede! Slå den!

    Nydelige bilder av noen skjønne barn!! Med så mange gode bilder, blir det ikke lett å plukke ut et.
    Kos dere med høstferie!
    Klem:-)

    SvarSlett
  7. Det ble hobby antrekkene ja :) Moro med fotografering! :D Blir vanskelig å velge ut bilder ja.. Det er ikke bare enkelt..

    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.