tirsdag 3. mai 2011

Speil på kjøkkenbordet til festlige anledninger.

  Da er jeg hjemme igjen etter en lang dag i Oslo, har en leilighet jeg leier ut og nå har en ny leietaker flyttet inn, ga han masse maling og utstyr, simsalabim så godt å slippe å gjøre det selv nå.  Minstemor og jeg rakk innom Ikea, koste oss på barne/leke-avdelingen og på cafèen, og kjøpte blant annet dette runde speilet som jeg holder på å prøve ut på kjøkkenbordet, langt fra ferdig.  Tenkte å bruke det når vi har hyggelige selskaper, er så fint når lys / levende lys speiles..Dobbelt effekt;-)  
Ellers var jeg på tvNorge ikveld, i serien Politiet som besøkte Ringsakerprosjektete GLATTA, går i reprise søndag kveld sies det.  Prosjektlederen med musefletter, refleksvest og gravidemage:-)  Flotte folk å jobbe med!!!  Nesten så jeg savnet dem på denne 1.permisjonsdag:-)  Nesten...
Nå er jeg klar for senga, hadde planer om å besøke alle dere nydelige menneskene som har kommentert de to siste innleggene mine, takk!!!!!, men helga raste bort til jentekveld med nydelig mat i Lier og leilighetsovertakelse i Oslo.  Men i morgen, ren nytelse her hjemme og tid til å takke hver og en især.  En etterlysning:  Hvem er kommentator "Gunda"?  Jeg er SÅ nygjerrig, gi meg et hint:-)  Nattaklem,
Blå mugge fra dagens Ikearunde.


9 kommentarer:

  1. Nydelig med levede lys med speil under:) Kjekt med TV kvelder, liker godt tirsdagskveld med frustrerte fruer og medium, ønsker deg en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint ♥
    Ha en fin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. hei vennen.
    åå så nydelig med alle disse lys, å kjekt de kan speile seg å bli flere,
    så gøy med tv norge da, får nok ikke sett det i disse travle tider..
    ønsker deg en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så vakker med alle lysene. Jeg lurte på om du ville være min første gjest på min nyopprettet blogg. Og kanskje du vil si noe om layouten og fargene jeg har valgt. Hilsen fra Kongsvinger

    SvarSlett
  5. Hei Inger Johanne, det vil jeg veldig gjerne gjøre men jeg kommer ikke inn. www.sylykke.com ? har prøvd flere ganger... Prøver igjen:-)

    SvarSlett
  6. Takk :-) Hmmm rart du ikke kommer inn. gald om du forsøker da, du blir den første som ser den :-)

    SvarSlett
  7. Herlig med lys og speil.. fint når speilet reflekterer lysene.. :) har virkelig kost meg med reportasjen i vakre hjem :) vakkert :)

    SvarSlett
  8. Flott med speileffekt! Må si jeg ble postivt overrasket da jeg åpnet Vakre Hjem og så reportasjen fra Balke!! Føler jo jeg kjenner deg siden jeg har fulgt bloggen din i lange tider, hihi, men det gjør jeg jo ikke! Morsomt var det ihvertfall, fin reportasje!! Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig med speil under lysene.:)
    Da må jeg få med meg reprisen Søndag.
    Ha en flott morgendag.
    Klem.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.