onsdag 18. mai 2011

Vertinnegaver som passer meg perfekt!

Ja, ingen tvil om at dette hjertet med LOVE var en suksess å gi oss igår!  Selv om Chablisen som var pyntet med dette fine hjertet må vente en stund for å bli brukt for min del, så er kjærlighetshjertet verdt sin plass fra dag en sammen med den gamle nøkkelen. 
 Nydelige skåler fra Green Gate sammen med matchende servietter er også helt topp å få, nydelig sommermønster...
 Nesten som det kan stå fremme som et stilleben:-)
Ellers er vi litt døgnville etter igår, så nå ligger tre unger og koser seg med litt kveldsprat i senga til Amalie mens min kjære har barnehagemøte på peisestua. 
Denne panelgardinen med innebygd ledlysslynge har jeg hengt opp bak senga hennes, passelig lys når man snart skal sove...
God kveld og takk så mye for titten fra

7 kommentarer:

  1. Så fine ting du har fått. Hjertet hadde så vakre farger. Lekker skål fra GG også. :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin vertinnegave du har fått :)
    Kan tenke meg den panelgardinen med lys er koselig om når det er mørkt :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Herlige hjerter du hadde der! :)
    Koselig med lysene bak panelgardinen!

    Ha en fin kveld, snuppa!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Koselig!
    Vel overstått for dere også - og jammen var unga fine!
    Vi overlevde også dagen og feirer videre de neste to helgene...

    SvarSlett
  5. Heisann!

    I dag har jeg kost meg lenge med bildene og innleggene dine!

    Flink du er!

    Ønsker deg en fin uke videre, og jammen er det ikke helg snart;-)

    SvarSlett
  6. Jøss, innebygd led-lys altså? Hvor får man tak i sånne gardiner? Det er jo genialt på barnerom, hihi!!
    Ha en fin ettermiddag,
    klem.

    SvarSlett
  7. Nydelig vertinnegave må jeg si....og gardin med lys var jo genialt på barnerommet. Ha en fin fin helg klem fra Mona

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.