fredag 6. mai 2011

Hjertekrok

Etter en kjempeherlig venninnekveld igår, var det en trøtt Marianne som tok med seg minstemor til Lillehammer sykehus på ultralyd og kontroll idag tidlig, veldig tidlig.  Alt var bra med lille nurket og nå er det bare å ruge litt til... Spennende, er klar for baby rent mentalt, men seng, klær, vogn og stellebord er ikke hentet frem ennå.  Bare bilstolen, så hjem kommer vi oss:-)  Vi skal ordne mere i morgen.
Etter kontrollen stakk vi innom noen butikker og fant 17.maiklær, må innrømme at det ikke blir bunad på meg iår, nei;-)  Henrik blir 10 år på søndag, så fant noen fine og en  kul gave til han også.   Og den turkise hjertekroken på bildet ble også kjøpt idag, Kremmerhuset.  Er så glad i den fargen der, samt roser og hjerter og her fikk jeg tre ønsker oppfylt med en gang.  En gammel nøkkel fikk æren av å bli hengt på kroken idag...Mens jeg fikk æren av å få servert nydelig pizza av min kjære:-)  God helg fra

9 kommentarer:

  1. Ser kjempe-koselig ut, Marianne!!! Spennende tider:))

    Ha en riktig god helg, vennen:)

    STOR klem
    Anette

    SvarSlett
  2. Hei, herlig ventetid hos dere, skjønner godt du ikke skal ha på bunad;) Flytebryggen vi har er kjøpt lokalt på Os i Hordaland, de heter Alutec AS tlf: 56 30 41 00. Ønsker deg en fin lørdag, klem:)

    SvarSlett
  3. Er det snart tida nå, Marianne???
    Å, så spente dere må være!
    Skal du ikke ha bunad 17.mai????? Åffer itte DET a??? ;))

    Kan jeg komme og hente bordet førstkommende fredag?...altså fredag den 13.? :)

    Ha ei riktig god helg!
    Klem fra June

    SvarSlett
  4. Nå har jeg kost meg med den fine artikkelen i Vakre Hjem om deres vakre paradis! Så nydelig alt er! Så kjekt å lese!

    Er det ikke mye fint fra Garden Girl! Jeg har også snopt meg de skjønne skoene som du viser. Jeg har jaktet på støvler med roser i flere år nå, så nå håper jeg at jeg får tak i dem også. Snekkerbuksen er stilig, fleecejakken og ytterjakken..... må få lov å drømme.

    Lykke, lykke til med fødselen! Det skjer ganske snart har jeg forstått?
    Spennende tider:-)

    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. Endelig tid til å oppdatere seg her inne...Vært helt i tåka! Skulle forresten hilse fra Trine som hadde kjøpt bladet "ditt". Hun var såååå imponert og elsket stilen din!!! Nyt mai. Rugetiden er lang for Kathrine også, hun håpet hun ikke hadde fem uker igjen! Den ligger på tvers, så hun var spent på åssen det skulle gå...Hils gjengen!

    SvarSlett
  6. Herlig knagg :) liker også den fargen :) herlig med det lille nurket i magen :) klemmer

    SvarSlett
  7. Så fine ting! Tenker du gleder deg til babyen er der, den siste tiden går gjerne litt sent.. Håper du får en fin uke!! KLEM

    SvarSlett
  8. Så fin den var :-)

    Og for en
    flott paviljong og glassveranda du har ! :-)
    Nydelig !! :-)

    Lykke til med ventetiden :-)

    SvarSlett
  9. Hei Marianne!! Har ikke fått skaffet meg noen benk, så jeg er langt fra drømmen dessverre:( Tusen andre prosjekter som venter...Har lest reportasjen om det nydelige huset deres flere ganger, morro å se bilder av hjemmet ditt i et av mine favoritt-magasin:) Håper det står bra til med deg og babyen, spennende tid du går i møte! ( Litt misunnelig..);)Jeg er ikke helt på blogg-bølgen om dagen, men leser innlegg, det gjør jeg! Ønsker dere en fin 17. mai! Klem:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.