torsdag 19. mai 2011

Det største av alt....

...er å gå lykkelig gravid og bli mamma igjen (for meg)...Jeg er veldig takknemlig om dagen, vi er så heldige som får oppleve dette igjen, at jeg bærer på en liten skatt som sparker inni magen min og som snart skal komme ut til tre søsken og to foreldre som gleder seg veldig til å se han/henne.
 Idag har jeg lagt på sprinkelsenga og gjort klart tøy til de første månedene, nå er det under 1 og 1/2 uke til det planlagte keisersnittet...Og jeg bare gleder meg til å se den lille vennen vår!
Ellers har ettermiddagen gått med til å kjøre på treninger og se Henrik spille fotballkamp, kjempegøy!  Og i morgen blir det også en spennende dag...
Imens kan du eventuelt se på denne videosnutten og muligens få deg en god latter, trykk isåfall HER 

Riktig god fredag fra

14 kommentarer:

  1. Herlig opptak, hører gutten som sier "morsomste bursdag..", lykke til med halvannen ukes koselige forberedelser:) Helt enig med deg at det er den største lykken i livet å få barn, klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempehyggelig at du gleder deg Marianne, nyt tida og videoen var veldig festlig:-)

    SvarSlett
  3. hei Marianne,
    ja et lite barn er livet vakreste gave, det er en stor glede,
    flott du har pyntet å stellet,
    du må nyte dagene mot keisersnitt,
    så hyggelig.
    ønsker deg en vakker helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Jeg blir så glad av å lese innlegg som dette ;0) Du setter ord på det viktigste og lykkeligste i livet! Nyt dagene videre! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Nyt hvert sekund, ta vare på hvert lille øyeblikk! Om en dag kan være lang, går tiden likevel så fort. Heldige du som er står midt i liv og glede, midt i alle sterke opplevelser.
    Riktig lykke til med de siste dagene og fødselen - klem fra Liv

    SvarSlett
  6. Kjenner jeg nesten blir babysjuk igjen nå...... :)

    Gleder meg til å få se lille nurket deres :)
    Godt å ha det meste på plass, det er jo bare å kose seg framover nå :)

    SvarSlett
  7. Haha. :) Marianne da! Miste kaka...

    God helg! Kos deg med fine magen. :)
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Lykke lykke til med det veldig nært forestående, Marianne!! Det er fantastisk å kunne få barn.... :)
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  9. Så spennende, skjønner godt du gleder deg!! :-) Ha en super helg! KLEM

    SvarSlett
  10. Hei Marianne.
    Så spennende tid du har i møte:) Det er helt klart det største man kan oppleve som menneske! Lykke til med den store begivenheten:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. hei :) ja jeg tror jeg så det.. men er ikke sikker :/
    har slappet av i dag.. i morgen tidlig er det på`n igjen :) 06.00- mellom 22 og 24 i morgen kveld.. hehe..

    klem

    SvarSlett
  12. Hei Marianne. For en fin tid å gå i møte. Å få barn er jo det mest fantastiske man kan oppleve.Jeg har selv tre barn og jobber i disse dager med å ta imot et fosterbarn. Det gleder vi oss til alle sammen. Så her står et nyoppusset barnerom klart og bare venter. Lykke til i tiden som kommer.

    SvarSlett
  13. Det er spennende med nytt barn i familien. Fikk to barnebarn nå i våres og jeg koooser meg :) Lykke er å bli mor og så heldig du er som snart har fire. Klem Merethe

    SvarSlett
  14. Helt enig Marianne! - barn er et mirakel:-D
    I tilfelle vi ikke snakkes før - masse lykke til og og gleder meg til å se bilder..?:-D
    Klem, Hege.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.