mandag 23. mai 2011

Ny blomstertapet på soverommet vårt.

Hei og god mandag!  Etter kjempetrivelig foreldrefest på fredag, har vi ellers hatt en rolig helg her på Balke.  Da jeg våknet i dag så soverommet vårt slik ut:
Og etter at hun her som skal føde om en uke var igang, begynte rommet å endre seg til det bedre (synes jeg;-)) Hva syns du om arbeidsantrekket??...(ChillNorway om du lurer hihi...)
Tapeten fra Jane Churchill har en Laura Asley-look som passet meg perfekt.  Var egentlig tenkt til Amalie sitt nye rom, men hun ville ikke ha denne stilen.
Ammekroken ble ferdig, hadde et pledd i samme mønster som jeg la oppi kurvstolen.
Og nå etter noen timer har rommet blitt slik. 5 meter skyvedørsgarderobe fikk vi satt inn av en flink snekker for noen uker siden.  Nå er jeg fornøyd, og håper min kjære også er det når han kommer hjem fra jobb i ettermiddag:-)
På nattbordet har vi nattbordslys som slukker av seg selv, smart og veldig koselig:-)
Fra soverommet er det direkte utgang til balkongen, godt å kunne lufte sengtøy eller sette seg her ute å se sola stå opp...(Særlig at det siste er noe jeg gjør, ekte b-menneske som jeg er..;-)
Da skal vi dra til Hamar og få gjort noen småærend, vi sees plutselig!
Mvh Marianne

20 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint, men nå skal kanskje den gravide ta det litt med ro en uke.... take care...klem

    SvarSlett
  2. Wow!! For en forandring! Og du er jammen ikke skvetten heller må jeg si:o)) Tøft gjort av deg, og kjempestilig arbeidsantrekk:) Knipset du kanskje opp tapeten? Hehe..(Du ser liksom ikke ut som en "arbeidskar" i det antrekket og med den magen, :)
    Rommet ble knallfint, og tapeten var nydelig:)

    Ha en fortsatt fin dag, Marianne:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Dåne dåne dåne tapet:)Helt nydelig og dette gjør du selv...ja makelaus er d:)
    klemklem

    SvarSlett
  4. Jeg er stum av beundring - både over tapet og ikke minst at du er så sprek!! Arbeidsantrekket er smashing! I de omgivelsene og med den utsikten så er jeg ikke tvil om at det blir mange herlige stunder for mor og barn ;o) Ha en fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Herlig tapet, og ikke minst "arbeidsantrekk" ;) Utrolig for en god form du er i enda du snart skal føde!
    Ønsker dere masse lykke til, og håper alt går bra med fødselen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Hei. Så FLOTT det ble, må si du er en driftig dame :-) Tror nok mannen din synes dette ble flott. Tusen takk for hilsning på mine nye blogg. Litt mer der idag om du vil stikke innom. "Vi snakkes" Inger Johanne

    SvarSlett
  7. hei vennen,
    du skal vel ikke bedrive sånne ting nå?plutselig an saker skje før det skal,
    sett deg ned å ta ting med ro, men det er vel vansklig kjenner jeg deg rett.
    men så vakkert det ble,
    å i det arbeidsantrekket er det akkurat sånn Marianne er..hihi du skuffer ikke.
    nydelig tapet altså,
    mannen blir nok glad, å sjokket på hva du finner på,
    ønsker deg en nydelig dag vidre med litt mer ro i ra....hihi.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Og du sitter stille og rolig skjønner jeg;)
    Kjempefint ble det - utrolig hva litt tapet kan gjøre altså!!

    Ha ei fortsatt fin uke på Balke:)

    SvarSlett
  9. Helt nydelig tapet - tenker det ble stor forskjell!!

    SvarSlett
  10. kjære deg!!!! Det er de som skal føde på vanlig vis som vasker vindu, trapper og tapetserer rett før fødselen for å sette fødselsen igang....ikke de som skal ta keisersnitt!!! ;-))))))))) DU ER HELT UTROLIG :-o)))))God klem fra Nina :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig tapet:-( flink du er! klemmer fra Stinemor...

    SvarSlett
  12. Fy søren for en kul tapet Marianne og fy søren for en sprek og kul dame til tross for magen i veien:)
    Du er jo bare GOD!!!

    Tenk bare 1 uke igjen....så spennende:)))

    Ha en fortsatt fin uke.
    Klemmer:)

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Jammen er du sprek!!!
    Skikkelig koselig soverom, skjønner du "klargjør redet".

    Bare en uke igjen..., spennende. Ønsker deg masse lykke til :)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så sprek du er:) Kjempestilig antrekk og mage:)
    Tapeten var bare helt nydelig. Rekner med at mannen ble fornøyd når han kom hjem:)
    KLem Synnøve

    SvarSlett
  15. Det var utrolig flott!!

    Sprek du er!!! Får dårlig samvittighet over hvor lite jeg rekker, så mye som du får gjort høygravid i tillegg.. Hehe.

    Prøv å ta det litt med ro framover da... :)

    SvarSlett
  16. Så lyst og fint rommet ble, helskjønn tapet. Det stearinlyset var da noe for seg selv...er det laget av bivoks eller noe??

    SvarSlett
  17. Oi!! Den tapeten var jo bare NYDELIG!! Og jeg må si du er ei tøff ei!!! :)
    Nå må du kose deg i den siste uken før nurket kommer!! Flinka!!!! :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Varme klemmer fra Solveig!

    SvarSlett
  18. NYDELEG tapet♥ Perfekt på soverommet:) Og for ei utsikt!!!! Dåååån, korr heldige dåkke er. Tenk å våkne opp til noko slikt ☺
    Må berre ta av meg hatten for ei sprek dame du er.Og ikkje minst flink!!!
    Lykke til vidare med babyen som kjem snart♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  19. Du kjære, driftige husfrue - fotrsetter å undres og tenker på hvor du henter krefter... :-)? Tror kanskje jeg vet det, samtidig som tankene mine går til'n Solan; " det vanskelige - en bagatell, det umulige- en utfordring!" Du er et forbilde og en gledesspreder!!!! Rolig ned gardintrappa nå, OG du har å ligge min. 5 døgn på sykehuset!!!! Beundringsverdige klemmer fra husfrue 4

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.