fredag 27. mai 2011

Lyslykter som er lette å tenne på..

Tusen takk for besøk, velkommen til nye følgere og takk for koselige kommentarer!  Hyggelig at ikke bare jeg likte tapeten på soverommet:-)  Dagene flyr og mye skal ordnes istand til fødselen, og igår var jeg en tur i Oslo og shoppet litt, disse lyslyktene gir en veldig fint skinn.  (Kjøpte også morgenkåpe, altså, samt hadde et annet viktig ærend der;-))  Møtte en god venninne som har flyttet hjem etter 9 år i London, hun hadde med babyen sin på 11 uker, lysten på å få se nurket i magen ble ikke mindre etter det treffet;-)
 Endelig noen lykter som er lette å sette i telys og tenne på.  Fremgang.  Kjøpte disse på KID, kun 50,-/stk.  Prinsessekronelook på toppen, og krystallfølelse av glasset om man setter godviljen til;-)
 Satte dem ut i glassverandaen sammen med nykjøpte pioner.
Nå har foreldrene mine kommet og her er det hjelp å få, de skal være her en uke mens vi er på sykehuset.  Amalie skal på leirskole (rart for henne å ikke se nurket før på fredag), mens disse to får full fokus hos bestemor som her spiller stigespill innimellom vasking og rydding,-herlig!
Da er det tid for å finne senga, god natta fra

8 kommentarer:

  1. Var kjempefine dei lyslyktene:)Kid har so mykje fint!
    Korr koseleg dei hadde det på kjøkkenet.Godt med hjelp når tida nærmar seg ☺ Lykke til med den lille♥
    Nattaklem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Nydelige lykter. Jeg så faktisk på dem i går jeg også, og nå angrer jeg litt på at jeg ikke slo til hi-hi ;o)
    Ønsker deg masse lykke til med fødselen og møtet med den nye verdensborgeren. Gleder meg til å se bilder!! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Marianne :)
    Så nydelig soverommet ble ღ sommerlig
    og romantisk, veldig koselig... Søte
    lykter og peoner ღ Ønsker deg en fin,
    fin helg og masse lykke til med fødselen
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Masse lykke til i tiden som kommer, Marianne! Jeg sitter her med en kopp te, sjokolade & peoner på bloggpulten...og drømmer om en glassveranda, mens jeg venter på at regnet skal ta slutt ;)
    GOD HELG!
    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  5. Har nettopp begynt å lese bloggen din etter å ha sett reportasje i "Vakre hjem". Jeg elsker stilen din.
    Lykke til i tiden som kommer. Har selv en datter som er født 31.mai, men hun blir 24 år nå, så hun er stooor.
    Kommer til å følge med deg videre.

    SvarSlett
  6. Så hyggelig, Berit! Tusen takk for koselig kommentar, ser du ikke har blogg selv så da får jeg svare deg her:-) Fin tid å få barn på nå, skal legge morgenkåpa oppi og gjøre meg klar nå snart:-) Mvh Marianne

    SvarSlett
  7. Ønsker deg lykke til i tiden som kommer. Vakre lykter har du fått deg. Levende lys blir man glad for uansett farge og fasong. Ble mannen din fornøyd med tapeten på soverommet+ ;-)
    Inger Johanne

    SvarSlett
  8. Godt å få litt hjelp da :)

    Koselig dere har det :) Veldig fine lykter :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.