tirsdag 10. mai 2011

Jeg tror jeg ler meg ihjel....

Siden jeg har permisjon, skulle jeg være skikkelig husmor i dag; grove hamburgerbrød og hjemmelagde hamburgere var starten på dagen for meg, så over til flere kakeslag og oreokaken som skulle være selve bursdagskaka med lys på...Vel, slik så den ut da den var ferdig...
Og slik så den ut da bursdagssangen stoppet opp, barna ble helt stille og jeg med totalt latteranfall...Jeg mista den i trappa...
Heldigvis hadde vi spylt trappa til selskapet:-), så jeg tok opp øverste laget og så sang vi på nytt....Hehe..
Og de hjemlagde, sunne hamburgerbrødene var steinharde..hørte ungene snakke om at de var redde for å miste tennene når de spise dem, hehe...  Men alt annet var særdeles vellykket:-)
 Ikke minst bading og kanopadling, tøffe jenter og gutter!
 Og min kjære fanget hele "kakeslippet" opp på video...Tror denne dagen vil bli husket av alle gjestene, var ihvertfall det første de fortalte da foreldrene kom for å hente dem...:-)  Småflau og lattermild mamma-

11 kommentarer:

  1. Artig :) Det ser ut som et koselig selskap. :))

    SvarSlett
  2. hei.
    hihihi så herlig da Marianne, å ingenting er som en god latter, en blir jo lemster i magen, hihihi.
    å legg video ut på nette da,,hihi.
    ha en flott kveld, og nyr permisjons dagene,
    spennende dager for deg nå,
    klem fra sylvia.
    å takk for hyggelig hilsen

    SvarSlett
  3. Thihi!! Den e fin! Flott plass dåke har!

    SvarSlett
  4. Huff da - hehe....men tydeligvis en minnerik dag!!!

    SvarSlett
  5. Hihi! Ser for meg barnas ansikter da kaka datt...

    SvarSlett
  6. Oj oj, da fikk de noe å flire om ja...stakkars deg!!

    SvarSlett
  7. He he ser det for meg....godt at du tok det med humør:):)Tenker det ble et kalas som blir husket i mange mange år:)
    Håper du koser deg nå...
    klemklem

    SvarSlett
  8. Skulle gjerne ha vært flue på veggen (eller på trappa) da dette skjedde, Marianne:) Godt du tok det hele med et smil - er slikt som helt fint kunne skjedd meg det der!! Men er sikker på at unga hadde det alle tiders !! Og grattis med 10-åringen:)

    SvarSlett
  9. Av og til er det jo ike maten som er det viktigste, så ut til å være et herlig selskap. Ha en fortsatt fin husmoderlig tilværelse...klem

    SvarSlett
  10. Haha shit happes heter det vel.:))
    Håper formen din er bra.:)

    SvarSlett
  11. Hei Marianne :-)
    Måtte le her når jeg så kaka som havnet på trappa, godt man kan ta det meg et smil. Sikker på at den smakte godt uansett. Må jo være himmelrike å være barn hos deg, med egen dam. Var kjempe gøy å lese om deg og gården i Vakre hjem også.
    Ønsker deg en strålende helg så snakkes vi igjen:-)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.