mandag 17. november 2008

Sofabord

Da er prosjekt sofabord fullført:-)Tilslutt er bord på plass, ferdig malt!
Nå er enda et strøk unnagjort, det ble for hvitt med eggehvit mot sofaen, så blandet en del caffe latte med to tredeler eggehvit. Må ta et strøk til i morgen...Er superfornøyd!


Da har jeg fått det i hus, selgeren fikk neste hakeslepp da jeg fortalte jeg skulle male det...:-) Vel, visse ting bør man kanskje ikke si...Da er det pusset og grunnet med heft. Henrik fortviler, syns det var SÅ fint som det var:-) Tror det kan bli fint jeg.




Da har jeg endelig funnet et bord jeg ser store muligheter med...Jeg fant det på finn.no og får det levert på døra i morgen. Jeg skal selvsagt pusse litt og male mye, så blir det sikkert fint til stua vår:-) Likte formen og spesielt bena veldig godt. -Og vi er igang... Fortsettelse følger..


119*70, 55cm høyt.




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.