tirsdag 18. november 2008

Blomster

Nå ringte akkurat "lillesøstra" mi, hun skulle vise bloggen til min kjære tante. Jeg må derfor skynde meg å sende en god klem til dem, de er bare helt nydelig gode! Fikk blomster igår som dere skal få dele...God lesning:-)






Yndlingsblomsten min Margeritt i en skål jeg kjøpte på Antikkmessa i Vikingskipet.













Nydelige liljer fra gode naboer på Hønningstad!




En liten rose og litt eføy i en skål fra Kremmerhuset.
















En nydelig oppsats fra gode naboer på Jevnaker!












Flott skål som jeg kommer til å bruke masse, fikk denne på døra fra drammenserne idag.













-Og tilslutt en liten spirehilsen til fadderAnita:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.