tirsdag 18. november 2008

Inngangspartiet

Velkommen hit! Jeg hadde det mer blomstrete i sommer, men nå er det liksom en mellomfase til julepynten kan settes frem. Hadde et stort fonteneprosjekt som jeg brukte noen hundrelapper på og MYE tid på i sommer...Vel, det endte tilslutt med en liten smijernskrukke, steiner fra Mjøsbetong...Til våren setter vi på vannet igjen! Sier ofte til meg selv, hadde jeg ikke prøvd hadde jeg ikke visst om det ble vellykket eller fiasko:-)

Man ser kanskje ikke så godt oljelampa på bildet, men den anbefales! Den lyser så fint i mørket, og er bare å fylle på lampeolje. Kays gartneri Oasen selger de. Sist brukte jeg rødsprit i mangel på lampeolje, gikk fint det og men litt rosa veke og farge på flammen, hehe...

Velkommen-skiltet er fra interiørbutikket på Torghjørnet, Hamar.

Hjertet som eføyen vokser rundt er fra en flott blomsterbutikk på Hamar som heter Blomsterdamene. Så på den og ønsket meg den, vips så kom Hanne og jakt...unnskyld...villmannen hennes med den på Sommerfesten:-) Tusen takk, nydelig!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.