lørdag 22. november 2008

Biopeis

God lørdag! Fordelen med at min kjære ikke leser bloggen min, er at jeg kan vise dere årets julegave! :-) Jeg har for en liten uke siden bestilt en biopeis, som har ekte flammer (viktig for meg), gir litt varme og kan monteres uten pipe. (ikke sammenlign med elpeis nei..) Jeg har følgende julegaveplan: Male soverommet fra grønn tapet til hvitt, montere denne peisen på veggen...Det er vel en romantisk gave? I tillegg får han et gavekort på at jeg frem til påske alltid skal ha ordne i klærne mine..:-) Har bestilt 5 meter skyvedørsgarderobe til mine klær, så det skal jeg nok klare... Jeg ville ha den i samme fargen som veggene, så kjøpte den i tre slik at jeg maler den i eggehvit....Spent på å se, men tror det blir så koselig på soverommet... Fortsettelse vil følge..




MILJØVENNLIG NYHET!
Design peiser fra Wimpel AS - Trenger ikke pipeløp. Disse peisene passer til alle leiligheter, hybler, hytter, sommerhus, boliger, næringsbygg, hoteller og kontorer eller rom som ikke har pipeløp. Kan monteres inn på alle typer vegg. Avstands utforinger følger med hver peis (ikke klassisk hvit, den skal bare settes inntil vegg).

Skal males hvit, så er det bare å stikke borti fyrstikken og vips....





Nå er den på plass, gjenstår et siste strøk. Den gir fint lys, og litt varme også. Gjenstår å male veggene, da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.