tirsdag 18. november 2008

Ikea

Jeg kjøpte disse rosa neshorna eller flodhestene eller hva det er, (var ihvertfall ikke pensum i naturfagtimene da jeg gikk på skolen...) koster kun 5,- Med limpistol og noen reflekselefanter fra Happy Meal, ble den en annerledes lampe som lillemor skal få på rommet sitt. Har fått grunnet ett lag idag, håper vi blir ferdige til jul...

Jeg må bare si en ting, jeg er IKEAfan!!! Jeg syns de har så mye kult til en rimelig penge der..Jeg har sånn sansen for interiørkonsulentene der, utrolig kreative folk! Sist jeg var der, kjøpte jeg denne silkeblomsten...Vasen er derifra også, men den har fulgt meg mange år så kanskje utgått.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.