onsdag 19. november 2008

Kjøkkenet



Hatt en artig kveld hos min kjære sjef, lo og fant på masse tull til årets julebord:-)

Jeg kom sent hjem nå, men min kjære hadde ryddet kjøkkenet SÅ fint! Dette er til ære for menn som rydder;-) Takk for praten, surran, artig du følger med på bloggen min.


Er så trøtt, så tok et bilde av skuvsenga på kjøkkenet...Kjøpte nytt sengeteppe på KID som jeg har lagt oppi den. Synes stoffet var så fint...
Men nå ser jeg at det er leggetid, har fått malt sofabordet en gang, snakket med søstra mi og funnet ut at jeg må rekke å sy 4 ekorndrakter til Amalie og "popgruppa" hennes i morgen...De skal visst øve her til sangkonkurransen som er på fredag...(Alvin og gjengen..) Og torsdag drar jeg på 2dagers seminar og julebord...HELP!...Men nå; Senga kaller;-) God natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.