fredag 14. november 2008

Gevirprosjektet




Hvis jeg ikke hadde funnet et gevir, hadde jeg nok kjøpt dette på Kremmerhuset og malt det:-)
















Jeg så en blogger som hadde malt et gevir, og etter lang tid og mye tenking om det passet her, meldte jeg med en superekspertinne på interiør Hanne A B. Samtidig som hun tilbød seg å finne gevir til meg via "jaktmannen" sin, så fant jeg faktisk to elggevir i Drengestua. Henrik og jeg med lommelykt sent på kveld...Skattejakt.. Måtte jo se hvordan det ble, så endte med at jeg malte geviret mens det var festet til veggen...
Jeg tror jeg skal flytte det litt høyere opp på veggen, og henge opp et fint bilde av Hellige familie som jeg fant på loftet i kårboligen. Må bare finne ramme først...

2 kommentarer:

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.