søndag 16. november 2008

Pute med trykk


Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en pute med trykk. Inne på Boligfryd.no fikk jeg bestilt bare "arket" av Jomfru Maria for en rimelig penge. Jeg fant en gammel pute på loftet, og strøk arket på putetrekket. Vips så ble den en pute ingen andre har som passer godt inn i landstilen min syns jeg. Fikk blod på tann, så var på Clas Olson og kjøpte printark til t-skjorter. Skal nå ta sort/hvitt bilder av ungene og lage puter, ev koselige julegaver som består av bilder eller hilsen på hvite servietter...Og vi er snart igang, kommer med bilder når prosjektet er oppe og går..:-)



Akkurat hjemme fra flott helg i Oslo; operaen, Wallmanns og Victoria hotell var skikkelig kjekt! Godt å se ungene igjen, var på fotballavslutning med Henrik på Lekeverden, så nå får vi spise litt før kvelden nærmer seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.