tirsdag 25. november 2008

Maling av loftsgangen

Mens snekkeren holder på med Eida Helene sitt rom, maler jeg videre på loftsgangen. Hallen nede og videre opp var rød, og i sommer fikk jeg malt trappa og veggene lyse. (1 del caffe latte og 2 deler eggehvit). Nå har jeg fått ånden over meg og skal gjøre loftet ferdig til jul. Trenger minst to strøk, alltid mest gøy med 1.strøket...:-)


Starten på trappa opp til 2.etasjen. Lykta var en velkomstgave fra svigers da vi flytta oppover,-koselig!

Slik ble hallen i sommer.



Dette maleriet er jeg så glad i, mens bestisen min er livredd det og tør ikke se på det når hun skal legge seg:-)


Trappa ble malt i Lady sand og så la jeg sisalteppe som trappeløper. Evigvarende og antisklifunksjon, men litt hardt å gå barbeint i trappa sier ungene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.