onsdag 26. november 2008

Shopping

Å, det er så artig når man er i shoppinghumør og finner det man liker! vel, idag har lillemor og jeg vært på Hamar og handlet til huset. Vil du se hva jeg kjøpte?

Aftenbønn på resirkulert papir....

Måtte også kjøpte noen roser..:-)


Knagg til lillemor sitt rom....




Engleknagger til hallen...





Adventskalender til barna...






Linserviett som jeg skal stryke på monogram e.l.

Julepynt som jeg skal henge på noen grener jeg sprayer...SIA har SÅ mye fin julepynt iår!!!
Glasskuler med hjerter...




Litt hjerte i grønn eføyd..:-)

Nytt Barokkmønstret pledd...

Passet bra med sofafargen-heldigvis...En ny pute...
...og enda en...K for kjærlighet..:-)

Da må jeg avslutte med dagens flotte solnedgang...Nå idrettsskole og danseavslutning...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.