fredag 21. november 2008

Fredag


Da er jeg tilbake etter julebord og seminar med jobben, så kjekt å skravle og le og få faglig påfyll med gode kollegaer! Fantastisk gjeng, sjef som inspirer til å være kreativ og "sprø",-flott! Og en morsom jobbHege som har blitt rå på blogger siden sist,-knallbra! PS! Beklager at jeg lo så jeg skalla deg igår:-) Vi ble brutt idag, får skravle mere når du kommer innom på lunsj igjen!
Nå skal vi ordne oss for fotografering, blir Oslotur med butikker og favorittrestauranten vår Curry & Ketchup på Majorstua:-) Må bare vise ferdig stuebordprosjektet mitt. God helg alle sammen, og takk til dere som følger bloggen og gir så koselige mailer, artig!
-OsloHege, er så spent på kastanjehjertet du lager, kan du ikke vise oss? :-)


-Og spesielt takk til kjære svigermor som har passet barn, ryddet kjøleskapet (litt flaut men veldig godt det er gjort;:-))) og stått på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.