mandag 1. desember 2014

Nye køyesenger på hytta

Her går det i ekspressfart! Så mye jobb tror jeg det er lenge siden jeg har hatt!  Så etter superkoselig gourmetklubb på fredag, var det godt å komme seg opp på hytta på lørdag.
Vi kjørte med henger da vi skulle frakte senger oppover. Men mat må man ha!
Småttisene elsker å lage sklie ned trappa:) Men mye montering på oss. Vi kjøpte familiekøye og køyeseng på spesialbestilling. Heldigvis hadde vi målt riktig:)
Med fargen fjellgrå på begge sengene ble det helhet på Henrik sitt rom som nå kan huse en hel familie:)
Skuffene under kan huse klær. Og køyesenga over er 150-90/200 og den under er 2x75/165. Da fikk vi den bak døra. 
Litt imponert, for den minste monterte vi uten bruksanvisning da dette manglet.  Men tross mye monteringsjobb, ble det tent ett lys og juleverksted fikk vi også til før de tre ungene gikk ut og aka. 
Og den gamle skusenga jeg fant på loftet i Drengestua ble vaska og montert i hallen på hytta. Denne vil bli MYE brukt! Hjertet fra Hvit tråd og lykta i taket er innflytningsgave fra Svigers:) nå drar vi hjemover for å julepynte Balke:) god 1.søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.