tirsdag 30. desember 2014

Skitur med små føtter

Fantastisk romjul som lader batterier. Jeg og småttisene har vært ute i nesten hele dag med ski på beina eller akebrett under stompen;)
Det er snø nok til begge deler, og tålmodigheten min blir satt på prøve.. Det er SÅ vanskelig å være tre år å gå på ski i unnabakker;)
Men stolte var vi alle tre da vi kom frem til butikken på ski! Moro! Så ringte vi min kjære som har blitt forkjøla, og ba han hente oss. En vei holdt om vi skal gjøre dette flere ganger;)
Her inne er det derfor kakao med krem med god samvittighet, og mye kos!

1 kommentar:

  1. Stort smil fra meg! Så artig og rørende med disse barna,ja. Og jammen er du flink og tålmodig :)
    Fasinasjon for "ring hytten varm" også. Deilig å slippe disse iskalde timene i starten av hytteturen (selv om det jo også har sin sjarm-brrr...
    Takker så mye for det gamle-og ønsker dere alle et godt,godt nytt år :)
    Og god bedring til han som har blitt forkjølet :)
    Beste hilsen fra Britt u.blogg

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.