fredag 26. desember 2014

Gledelig jul!

Jeg ønsker dere alle en gledelig jul!
Eida Helene i strikkakjolen med matchende sokker fra bestemor på vei ut på juleselskap og spillekveld.
Fire barn og oldemor på 96,5 år julekvelden, koselig kveld med en pakkegærn lillebror som skulle åpne alle gavene og ikke hadde tid til å bli fotografert:) men jeg fikk han med likevel, han står ved juletreet;)
Og en helside i Østlendingen på julaften, fra Balke gård sine juletradisjoner, på en måte vårt julekort i år:) god jul videre, klem.

2 kommentarer:

  1. Så koselig Marianne!!
    Riktig så god jul til deg og dine!
    Håper dere nyter romjulen!

    Stor juleklem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.