torsdag 11. desember 2014

Adventstid på hytta..

Å lage en førjulsgave til seg selv og andre er hyggelig! Tirsdag tok jeg med ei venninne og dro på nyhytta vår!
Ett døgn kan bli innholdsrikt, vi gikk fjelltur, grei utsikt dette?
Vi lagde og spiste mat sammen..
Her fra badet i 2.etg. Kunne pusse samtidig:)
Og skiferplater med nydelig sjokolade fra en gård i Stange da Sjokoladelåven var stengt.
Snakk om å være ute i den blå timen..
Vi har satt ut føggelbænd...:)
Og God jul-hjertet er satt på ytterdøras krans. Det var et herlig døgn med prat og hygge, lever lenge på slikt:)

1 kommentar:

  1. Å så herlig!!!! Også snø også da!!!!
    Det ønsker jeg meg til JUL!!!!
    Sist helg var vi 3 vennepar i Ålborg, så herlig med en førjulstur.
    Det er så godt, og bare koble ut litt og kose seg!!!!

    Tror vi skal feire nyttår på hytta i år, det gleder jeg meg til!!!!
    Ha en fin desember dag, en dag nærmere jul!!!!

    Desemberklem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.