lørdag 20. desember 2014

Helg

Og etter julekaffe på jobb, var det hjem og kose med de yngste som var med å lage pepperkaker (igjen, må være hull i de kakeboksene...) og marsipangriser, men de såg barne-TV da jeg lagde smør i forma. Vertinnegave i julen, enkelt og med en liten sypresskvist, simsalabim, ferdig!
Nå sover huset, og både delfiakake med lakrisbåter, non-stop og marsipan er ferdig, likeså risboller. 
Og før idag fikk jeg en koselig telefon fra avisa, mulig de kommer for julefotografering på mandag. Nå gjenstår julekort, men det tar jeg i morgen:) sov søtt:)

2 kommentarer:

  1. Det smøret var jo bare så fantastisk flott. Har aldri før sett en slik "form" i butikker. Hvor har du fått tak i din?
    Veldig koselig blogg forresten!
    Mvh Renate fra Jæren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det, husfliden kan ha, denne kjøpte jeg på skogmuseet i nærheten her:) god jul!

      Slett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.