onsdag 31. desember 2014

God nyttårsaften...

Året 2014 er på hell...
Et år der jeg blant annet tok med Vivi til London, Henrik til Venezia, og dro med familien og venner til Rimini og Toscana. Og toppet med familietur til New York der Amalie fikk drømmen sin oppfylt i høstferien.
Det har også vært hverdager med lekser og mas, men også vennemiddager og kosestunder med de nærmeste rundt peisen. Og slektstreff på Balke gård! 
Jeg har jobbet og reist mye, og startet mitt eget foretak MariannesTrafikklykke og begynt å fakturere i tillegg til den meningsfulle jobben med fine folk i Trygg Trafikk. 
Vi har kost oss med SUP på Balkesjøen, reker og fine kvelder i badehuset, og er nå på vår nye hytte Solan i Sollia i Rondane. Med mamma, søster og svoger skal familien min nyte de siste dagene før nytt, spennende år venter. 
Jeg er ydmyk, takknemlig og glad for å få være en del av 2014historien, og gleder meg til å skape nye, gode minner i 2015 sammen med familie, slekt og venner! Godt nytt år! Klem fra Marianne.

1 kommentar:

  1. all love and a happy new year !!!!! love greetings from angie from Germany

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.