mandag 1. desember 2014

1. Desember

Ja, endelig er favorittmåneden min her! Huset er snart julepyntet, og på enden over kjøkkenbenken er en gammel håndklehylle pyntet. Svibler er innkjøpt og pottene fjernet, kalenderen på plass og en stor dag: Fredrik sluttet med smokk idag! Spent på natta, men det har gått bra da det ble kul lue i kalenderen hans idag. 
Vi satt og så Jul på Månetoppen sammen etter middag, og fremover kommer jeg til å legge ut et nytt julebilde fra oss hver dag. God adventstid, her tennes ett lys og pyntes en krok:)

2 kommentarer:

  1. danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.