tirsdag 23. desember 2014

Boligreportasje

God morgen, og ja, nå er det lille julaften!
Igår var det endelig hvitt nok til å ake, Fredrik og jeg hylte ned bakkene (jeg hylte, han gliste;)
Inne er det blomster og lys nesten overalt. Orkideer blomstrer sånn at jeg kan ta av en gren å pynte ved oppvaskbenken.
Og kanelsnurr og kakao med krem ble inntatt av ungene, de to eldste konkurrerer om å være høyest, gode gjengen min!

Et julete bånd på den siste i det gamle trauet. Gjør dette til jul på rundstykker til frokost, eller som her.
Kjøkkenet ryddet til avisa Østlendingen kom for bilder, trolig kommer en julereportasje fra Balke gård med ungene og meg i morgen (min kjære var på jobb).
Spente barn som gleder seg. Idag blir det tur i skogen for å hente juletre!
Nydelig bukett fra jobbkollegaen min i Oppland, heldige meg!
Og ute er det igjen klart for aking og lek i snøen, god lillejulaften fra meg til deg!

5 kommentarer:

  1. merry christmas !!! their pictures are very beautiful !!! love all of angie from Germany

    SvarSlett
  2. Gledelig jul til dere alle på Balke. Skjønneste familien :) Masse spenning og kos og tenk at det er akeføre!
    Hvit jul er jo bare helt topp, og spesielt når man har barn og dele gledene og opplevelsene med :)
    Tusen takk for koselige stunder som du deler til stor glede for meg og alle som er "innom" deg.
    Og tusen takk for koselig hilsen, ja alle koselige hilsner fra deg til meg.
    Her siger julestemningen inn også. Vi er begge så heldig å ha skjønne, gode barn og livsledsagere.
    Jammen er vi rik du og jeg :)
    Goood klem og masse varme tanker fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  3. God jul til deg og dine, Marianne! Takk for ein kjempekoselig blogg, alltid gøy å lesa og sjå korleis de har da på Balke og på hytta.

    SvarSlett
  4. God jul til deg og dine.
    Klem Ingun

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.