mandag 17. november 2014

Helgeslutt

Helgens mest folkerike frokost da Anders jeg er tante til spurte om å få komme på frokost etter at han med venner hadde fått låne setra ett døgn:)
Selv var vi på nyhytta til lørdag og spilte og koste oss.
Lyng fra utsiden av huset ble bordpynt..
Og skiferplatene fra Cornelias hus ble innviet! De innfridde:)
Ekorn utenfor kjøkkenvinduet var moro..
Vi måtte ut å se etter sporene, deretter inn å vekke ungdommene med kakao med krem. Gikk lett å vekke da:)
Og vaffel med krem og jordbær servert av lillesøster..
Idag hadde jeg for meg vedmodig visning på yndlingssetra, og har nå leid den ut til en flott familie som vil skape seg nye gode minner der, så får vi fortsette med koselige minner på nyhytta... Vi er godt i gang:) 

2 kommentarer:

  1. schöne bilder, ihre kleine ist so süß!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.