fredag 23. september 2011

Høst som tema på kollega-aften...

Hei, og takk og takk for morsomme kommentarer til arbeidsantrekk og vaskerom,
det er stadig ibruk:-)  Måtte sende gjestene inn dit igår for en titt, er jo morsomt å blogge når man kan ta med det men vil (for jeg er ikke ferdig med annet enn den ene enden av rommet.)
 Hadde noen trivelige damer fra jobben på besøk igår.  Selv om jeg har skiftet jobb denne uka, så er jeg på samme huset og vil ha mye kontakt med dem fremover også.  Likevel er det kjekt å kunne møtes litt utenfor selve kontorbygningen, man blir bedre kjent da opplever jeg. 
 Bordet ble høstpyntet med rognebær, eplelys, lyng, epler, tyttebær og løv, samt røde roser og lys.  Menyen var ost og kjeks..(-og litt grønnsaker med dip før vi gikk over til det litt mer usunne...)
 Kuvertpavlova (ferdigkjøpte og ikke så gode som de hjemlagde, men veldig søte i fargene rosa, hvitt og sjokoladedrysset beige) til dessert, og oreokake og snacks til kaffen.
 Pyntet dem med vaniljekrem og vispet fløte blandet, så kiwi og jordbær og et melissdryss på toppen.
Så idag var det godt å få seg en tur ut i skogen sammen med de to yngste,-herlige høsten..
Vennlig hilsen

7 kommentarer:

  1. Hei hei

    Det var et flott pyntet bord :)

    Damekvelder med litt snacksette mat og skravling er jo så koselig da, blir jo kjent på en helt annen måte enn på jobben ja.

    Håper dere hadde det koselig i skogen :)

    En fortsatt fin fredag ønskes deg fra meg
    Klem klem

    SvarSlett
  2. For et herlig høstbord. Et nydelig dekket bord gir god stemning! Så her må stemningen har nådd nye høyder:-)
    Lykke til i den nye jobben!
    En riktig god helg!
    Klem:-)

    SvarSlett
  3. Hei
    Jammen så flott høstbord ! Nesten så jeg begynner å like høsten jeg også... :) Gratulerer så mye med ny jobb. Høres kjekt ut å være sammen med både gamle og nye arb.kollega.
    Må smile litt av innrømmelsene dine ang. vaskerommet,er det ikke det som kalles "bloggifisering" :)Artig!
    Og så må jeg jo si at bilde nederst av to gode venner var veldig koselig. Mimrer litt jeg fra når mine var små :)
    Lykke til videre med vaskerommet da.
    God helg fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  4. Hehe, tusen takk, Britt, ja det er kjekt å kunne klippe litt på disse bildene som legges ut:-) Håper du liker høsten bedre og bedre, det er så deilig å gå i skogen og kjenne høstlukta, se løvet falle rolig og dansende lett ned på lyngen..Lekkert... God helg til deg også!

    SvarSlett
  5. Veldig flott høstbord du dekket, trivelig for jobben å bli satt pris på! Og så var skogsfotoet kjekt å se på det også. Natti fra Hege

    SvarSlett
  6. Så koselig å be inn til kollegafest. Og så fint du har pyntet!
    Spennende med ny jobb da - håper du kommer til å stortrives!
    Klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.