tirsdag 13. september 2011

Hjelp, jeg får gjester og har ikke blomster...

-da er det godt å ha et frodig epletre i hagen, et løveglass i kjelleren, vann i springen og litt blondebånd i skapet... 
Litt farger hjelper når man er i knipe...
Simsalabim, da er hallen og Marianne klar for besøk:-)
 Litt farger på den nye puta er det også, denne tar opp (om man tenker vidt og kreativt;-)); rødfargen fra eplene, blåfargen fra stuas stol og grønnfargen fra kjøkkenets nye skap:-)  
 Vel, så gjennomtenkt er jeg nok ikke om dagen, jeg har som tidligere nevnt begynt å jobbe og da er det flaks at et "impulsputekjøp" passer inn på en slik måte, hehe...
-Her på vei til jobb midt i ammetåka:-)
 Vennlig hilsen Mittet Tårnfrid Solbraa...

12 kommentarer:

  1. hei vennen,
    så smart, man tager hva man har å vips så er det vakkert, nydelig i din hall, å puten var skjønn,
    må si du er flink, på jobb med en 4mnd baby,tøff dame du.
    ønsker deg en herlig kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei Marianne:)
    Ja,man tager hva man haver...
    Dette vart no kjempefint!!!!Epler passa no perfekt denne årstida.Nydeleg den stolen ved siden av også:)KOSELEG.
    Herlege bilder;)Ikkje minst av husfrua sjølv!!!

    Ha ein fin kveld:)
    KLem frå Mette.

    Ps:Give away inne hos meg;)

    SvarSlett
  3. Oi så flott den bordpynten var, kjempesmart :o)
    Ser jo utrolig flott ut i gangen din også.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld :o)

    SvarSlett
  4. Nydelig bordpynt da :) Veldig kreativt og fint :)

    SvarSlett
  5. Så kreativ du er, det var jo kjempefint! :)Ønsker deg en strålende dag! :)

    SvarSlett
  6. God morgen,god morgen!
    Ja,du får no sagt det :) festelig bilde av mor i "ammetåke".
    Så flotte lysestaker og vase da. Har ikke sett slike før. Her hos meg blomstrer det fortsatt. Tilogmed lobeliaen står blå og vakker, men bare de som står under tak da:)
    Fikk veldig lyst på eplekake jeg da når jeg så dekorasjonen din.
    Ønsker deg en fin dag!
    Ps. ja,høstluften og skogen i vakre farger er en god opplevelse!
    Klem fra Britt u.blogg

    SvarSlett
  7. Ikke farlig når man bobler over av kreativitet!! Nydelig <3 Den ammetåken din tror jeg må være av det gode slaget gitt, du ser nesten litt uforskammet sprek ut ;o) Ønsker deg en herlig dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Fantastisk- ble jo ordentlig lekkert! Du er jammen tøff, og kreativ! Lykke til med alt, Tårnfrid;) Ha en flott dag! Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Ja, man tager hva man haver, og din kreasjon så ikke helt tilfeldig ut, men riktig en høstlig "bukett" av beste dekoratør-sort! Heldige dere som har så fine epler! Du ser godt ut i ammetåka, og ønskes en fortsatt fin uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  10. Rene Synnøve Solbakken-stil på deg:-) Herlig bilde av en glad-jente!
    Fin "bukett" Trenger ikke alltid være blomster når frukt gjør samme nytten.
    ha en fin dag i ammetåken:-)
    Klem:-)

    SvarSlett
  11. Hei og ja, jeg fikk også så lyst på eplekake at det ble det - nesten:eplepai med vaniljeis, til meg og kaffegjestene idag, nam nam.-) Vasen er løveglass, forløperen til Norgesglass. Er så søte til vaser synes jeg, eller til kubbelys. Lysestakene i tinn er vedlig gamle, koselig å blande nytt og gammel synes jeg. Ønsker deg en super høstdag, heldige Britt med blomstrende hage. Klem, Marianne

    SvarSlett
  12. Hei skjønne, Marianne ღ
    Så flott å dekorere med
    epler på denne tiden ღ
    Skjønneste pynten som er..
    Flotte bilder også under
    her av hyllen din og alt
    det fine du har pyntet
    med ღ Ønsker deg en fin,
    fin uke videre, stor klem
    fra Mette :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.