søndag 3. april 2011

To saueskinn blir til ett...

Hei og hå, her stikker jeg innom igjen.
Hvem jeg er?  Jo, mammaen til tre barn utenfor og ett inni magen! Så fantastisk å være på 3D-ultralyd!  Hadde med meg en herlig venninne, svigers og de andre barna, ny rekord inne hos legen:-)  Min kjære var på jobbintervju (gyldig grunn da han fikk jobben,-hurra!!!)


Jeg har fått kjempestor mage, men formen er bra,
På Home & cottage fant jeg et flott, stort saueskinn.  Da jeg så nærmere på det, var det to skinn som var sydd sammen.  Jeg tok derfor med meg to skinn og nål og tråd da vi dro på hytta i helga.
 
 Sim salabim, så er benken dekket med skinn fra ende til ende.  Nå sitter det mye bedre, da det er tyngde på det i og med at to skinn sitter sammen. 
Var en snarttur i Oslo med en venninne denne uka, og to gode stoler til hytta ble kjøpt.  De skal opp til påske, så litt ommøblering måtte til.  Vi elsker dette stedet, kjenner jeg slapper så utrolig godt av her og blir klar for en ny arbeidsuke etter gode timer med familien, peiskos og ro...
 Er det noen av dere som har fått med dere saken om elggevir i Østerdalen?  Husk at grunnen er god:  Mange trafikkulykker pga monotonien, da må vi gi stimuli.  Et spennende forsknings- og utviklingsprosjekt jeg leder, og 1.april var det storstilt åpning.  Jeg har endel overtidstimer den siste uken, men vi rakk det!  Klokka 2357 var de oppe:-)
Jeg har nå skjønt at jeg ikke rekker bloggebesøk, så istedenfor å beklage hver gang gjør jeg det nå: TUSEN takk for så koselige hilsner fra fjern og nær! Jeg leser kommentaer og mail med glede og det er KUN pga at jeg har så ufattelige mye å gjøre akkurat nå, at jeg ikke får takket og besøkt dere godinger!!  Så her får dere en tidlig påskehilsen fra meg:-)  Denne venter på hytta, nå er alt klart for en uke med familie- og vennekos!  Må bare jobbe 14 dager først.


 God søndag fra 

10 kommentarer:

  1. Hei Marianne! Ååå så vakkert babybilde, gled deg til tiden som kommer:) Heldig du som har en hytte å dra til, ikke noe er som noen dager i fred og ro på hytta...God påske til deg og dine også! Klem:)

    SvarSlett
  2. For en deilig baby og tusen takk for super skinn tips! Ønsker deg en flott kveld videre! :)

    SvarSlett
  3. Det var et vârt og vakkert babybilde - en liten personlighet som snart kan klemmes og smiles til *s*
    Artige elggevir. Jeg har lest litt om dem, og ser det har vært litt "debatt". Reslutatet ble tøft!
    Gode ønsker - Liv

    SvarSlett
  4. Åååh men himmel så herlig en bungel du har fått på magen, hi, hi!! Å gratulerer så mye!!! Ha en flott ny våruke, kos deg med bungelen, og så ønsker jeg deg masse lykke til! :)))

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!

    Så smart og sy dem sammen da, det har jeg ikke tenkt på;)

    Ønsker deg en fin ukestart,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Nei så fin magen din er Marianne!! Og stor har den også blitt,kjempe flott =)

    håper du har kost deg litt innimellom elg gevir farging og oppheng =)
    synes forøvrig det ble drit bra! hehe

    SvarSlett
  7. Åh så stor og fin mage du har fått....:)Når er terminen?Så gøy med slikt 3D bilde....
    kos deg masse i påsken og slapp av...har ikke fått med meg saken i Østerdalen...
    klemklem

    SvarSlett
  8. Oj, oj, Marianne! For en stor og fiiin mage!! Så spennende!! Håper formen din er fin?

    Ha en fin, ny uke!

    STØRSTE klemmen
    Anette

    SvarSlett
  9. hei.
    nydelig mage, så koselig å se,
    så kjekt med de skinnene der, 2 er bedre enn et..hihi.
    klart jeg har fulgt med på disse elg gevir veiene..
    nå ble det stilig,
    ønsker deg en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Åh...ser der:) Ikke lenge til dere får møte nurket nå :) Det blir stas tenker jeg:)
    Vi ser også fram til påske på Ruskåsen nå - håper bare snøen holder seg litt til der oppe, men nede i bygda kan den få lov til å forsvinne snart...vi vil jobbe i hagen!! Første vår i "nytt" hus...klør i fingra. En paviljong som skal opp også. Vi gleder oss!!

    Er jo spent på disse fargerike gevirene da. Vi som kjører Østerdalen mange ganger i løpet av våren/sommeren/høsten...er det noen som er plassert sør for Atna ?? Det er nemlig der vi holder til.

    Ha en flott uke!!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.