tirsdag 19. april 2011

En liten stemningsrapport..

 Vi koser oss på hytta, bordene stod klare til å ta imot påskerenndeltakerne som kom på sodd på pamlelørdag.  Et barnebord og et voksenbord. 20 stk totalt, en kjempetrivelig dag og kveld med konkurranse, latter og moro!
Her er rebusløpen igang, jeg stod for maten og holdt meg inne mens de gikk de fem postene og svarte på spørsmål..
 Dette er vel påske...
 Ellers fikk vi på plass to to nyinnkjøpte stolene, kjekt med gode hjelpere (mannlige gjester;-))  Stolene passet bra inn, de har fotstøtte som kommer ut, lett å sovne oppi en slik en kan jeg skrive under på...  Det er også lomme på siden til blader og bøker,-smart!
 Det er lov å hoppe i sofaen på hytta, stor stas..:-)
 Nydelig vær har vi, solfaktor 25 og sildrende bekk....Lillemor og meg danser til radiomusikk, (-og nurket i magen henger med:-)
 Begrenset hva vi har med oss på hytta, men med litt fantasi blir det da påskestemning...Tok et halvt påskeegg oppi en krukke, en potte med påskeliljer og et gult lys i lykta står på trappa.
God påske videre:-)

8 kommentarer:

  1. SÅ kjempe-koselig bilder, Marianne! Ha en riktig fin påske!!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder av ekte påskestemning ja. Her er vi snart på tur utover til huset på øya...kos dere fortsatt masse, klem.

    SvarSlett
  3. Åå, så kos!! Heldige dere er som har hytte på fjellet! Har gode barndomsminner fra hyttepåske selv, og det blir ikke helt påske uten!
    Kos dere videre, klem!

    SvarSlett
  4. Hei Marianne ღ
    Ser ut som en fantastisk herlig påskeferie
    dere har... såååååå koselige bilder ღ Kos
    deg masse og nyt dagene og alt som følger
    med... GOD PÅSKE ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Her var det skikkelig påskestemning!! Flotte bilder!

    Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE og kos deg masse!!!!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Mye snø enda ser jeg :) det er bra! Jeg gleder meg til veien blir kjørt opp helt opp jeg, så skal vi på sætra en tur også.. :)

    Ser ut som at dere har en veldig koselig påske :) Ha en fortsatt fin ferie, og kos deg med familien

    SvarSlett
  7. Goood Påske Marianne! :).. og masse lykke til med den forestående fødsel. Nyt tiden!
    Gode klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. Så jo ut som om dere hadde noen fine dager der oppe - til tross for bløte unger:)
    Vi får stikke innom en annen gang dere er på setra. Dro ned igjen da vesla fikk tilbake feberen, og dessuten var det jo nesten ikke snø igjen til å bevege seg på.
    Så da ble det feiring her hjemme i stedet - og en tur til Atna i dag. Fargerike innslag var det langs veien også:)

    Fortsatt god påske til dere på Balke:)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.