tirsdag 5. april 2011

Glad påske...

Idag kom det 20.000 kyllinger til Balke gård!  Og da ble det påskepynting og påskebildefotografering...
Hvorfor vi ler slik?  Jo, for en av ungene sa: "Tenk om nurket er en kylling da, mamma":-)
Etter en slitsom dag på jobben var det utrolig godt å ha denne fotoseansen mens hanefar var fotograf. I morgen skal jeg ta med de to kyllingene i barnehagen til Eida Helene. 
 Per heter visst denne gule krabaten ifølge barna.
 Dette må vel være påskestemning....  Så får vi se hva som blir endelig motiv...  Gul klem,

17 kommentarer:

  1. Hei Marianne =)
    Ser ut som dere hadde det morsomt og hyggelig under seansen..
    Kos dere videre, vips er påsken her =)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Så koseleg det såg ut :) Små kyllinger er jo berre så skjønne. Eg visste ikkje at de venta eit barn til, så hyggeleg!! Fantastisk med barn! Dei krever mykje, men gir dobbelt tilbake. Håper formen din er bra. Klem Kristina

    SvarSlett
  3. Å, så søtt med kyllingene. :)) Artige bilder av dere.

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, og nydelige "kyllinger! Ja, her ser det ut til at påsken er reddet!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. hei.
    sååå koselige påske bilder, ja ser dere har det riktig så gøy,
    åå så heldig dere er med påskekyllinger i ekte format, så nusselige.
    ha en nydelig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder,Marianne!!
    klem♥

    SvarSlett
  7. Heisann.............

    Her blir det en glad påske ser jeg......

    Gult er kult....Kirsti

    SvarSlett
  8. Helt herlige bilder. :) Så flott mave du har! Så gøy med en liten en som kommer.

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Fantastiske bilder Marianne! Og magen vokser... Herlig!

    Håper du får en fin dag videre. Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så herlig påskestemning det var her hos deg, Marianne :)) ...og så søte dere alle er ღ Herlig bilde du deler med oss. Ønsker deg flott dag videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Vi får håpe det ikke er en kylling da... ;P

    Flott at de får hilse på kyllinger i barnehagen også :) Vi har sunget om "en liten kylling i egget lå..." i to dager nå, så vi er veldig klare for påske!

    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  12. Nå får jeg ordentlig påskestemning:) Herlig bilde av dere alle:) nuudelig lille kylling-nurk der også da. Vel, vi får vel håpe det er noe ganske annet i den store, flotte magen din:o)

    Ha en toppers dag imorgen Marianne.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  13. Jeg var venninne med Laila, jeg. Familien hennes leide fra Gustav og Rita, og jeg husker Nils så vidt. Men han var jo så voksen og svær, han da :)

    SvarSlett
  14. Hahahahaha, ja det var gulligt sagt. Åh vilka jättesöta kycklingar. Vill Ha!

    Och vilken fin familjebild.

    Kram Inka

    SvarSlett
  15. Så artig bilde, ser ut som dere koser dere. Fin påske stemning :)

    SvarSlett
  16. Å, herlighet! SÅ utrolig nydelig bilde - for en skjønn gjeng du har! <3

    Tusen takk for svar - høres jo veldig bra ut! hehe, det var det jeg trengte for å sette i gang det prosjektet! Tenker det egentlig som en midlertidig løsning for ett halvt/ ett år, siden vi ikke rekker å ta badet før babisen kommer! :) Må få noen til å male for meg jeg da - hvis det er såpass sterke saker!

    Masse lykke til med siste delen av svangerskapet du også! :)

    SvarSlett
  17. Hei Marianne!

    Herlige unger du har og et fantastisk koselig hjem! Ønsker deg masse lykke til med keisersnitt og snart ny baby! <3

    klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.