fredag 8. april 2011

Rund pute med broderier ble resultatet.

God fredag!  Da har jeg endt arbeidsuka, og lillemor og meg har hatt en rolig kveld med tegning og sying her hjemme mens vinden blåser kraftig utenfor.  Jeg hadde en håndbrodert duk som var delvis ødelagt, og som jeg derfor satte inn i sirkelen på rundputa jeg kjøpte igår.
 Føler jeg var heldig med mønsteret, det passet inn i midten, heklet midtstykke, så brodert i vår/sommerlige  farger, akkurta den sommer-romantiske stilen jeg liker.
 Så nå skal jeg køye, i morgen har vi to jentene planer om å rydde og sortere klær, deretter trilletur til Løiten lys for å se på isbjørnene. Gleder meg mest til det siste:-)  Har fått levert skyvedørsgarderobe til soverommet vårt på døra, og venter kun på snekkeren som skal sette de opp. 
Ha en fin kveld, vennlig hilsen

15 kommentarer:

  1. Såååå fin puta ble - utrolig nydelige farger altså!!
    Kos dere imorgen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei Marianne
    Titter innom før jeg tar kvelden og ønsker deg en riktig flott helg, kos deg masse... og nydelig pute ღ Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Kjempefin ble den.....har ikke noen pen rundpute...men ønsker meg det:)
    Ha en kos lørdag snupp..
    klemklem

    SvarSlett
  4. God morgon:)

    Wow! Det vart utruleg fint med broderiet i puta..
    Genialt;)

    God laurdag♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  5. Puta ble både søt og kjempefin!! God idè! Jeg får også snekkerhjelp om dagen,herlig å få hjelp til å ordne det man ikke orker selv :) Ønsker deg en kjempefin helg :)

    SvarSlett
  6. Hei!! Puta ble skjønn, flink du er:) God helg til deg og dine:) Klem

    SvarSlett
  7. For en skjønn pute - ønsker meg en slik:-D
    Riktig god helg Marianne - kos deg:-D
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  8. Så fint det ble! Er det du som har brodert? Helt imponert jeg:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  9. Så nydeleg den puta vart! Veldig greit når ein kan bruke slitte/øydelagde ting omigjen slik du har gjort. God ide`. Runde puter er kjempefint, har veldig lyst å prøve å sy meg ei. Ha ei fortsatt god helg :) Klem Kristina

    SvarSlett
  10. Steike så fin den puta ble:)
    Håper dere fikk en hyggelig trilletur til Løiten Lys. Var innom der i dag, men uten vesla for hu liker IKKE de isbjørnene.

    Ha en strålende flott uke:)

    SvarSlett
  11. Det ble en flott pute!

    Alltid verdt å ta seg en tur til Løiten lys :) Der har de mye fint! :D

    SvarSlett
  12. Hei. For en fantastisk blogg du har Marianne :) Jeg har lest mange blogger den siste tiden ( nytt for meg) Og vips så fant jeg din. Den traff meg mitt i hjerte og er den beste jeg har sett her ute i nett-verdenen. Så håper det er greit jeg følger deg videre på veien. En hilsen fra Kongsvinger

    SvarSlett
  13. Så nydelig den puta ble, så fint å få tatt vare på det gamle broderiet. Kos deg...kem fra Mona

    SvarSlett
  14. Heia, Marianne!

    For en fin pute du gjort. Ble så fin med broderinga du sydde på. Du er så flink. Artig å se isbjörner. Fint bilde på stua di. Nå ser du att jeg er norsk.

    Ha det godt

    Klem fra Inka

    SvarSlett
  15. Du er ikke bare heldig med den puta.
    Du er utrolig dyktig!

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.