torsdag 7. april 2011

Runde puter er riktig så pent.

 Hei, her går det i hundre!  Min kjære er på jobbreise til London, så her er det i kjøring til/fra aktiviteter, godt å være to til vanlig, ja.  Minstemor hos svigers og koser seg, og etter heldagsmøte ble det kos på a mor også...  Rund pute er ikke bare, bare å finne.  Denne kjøpte jeg på Princess og skal gjøre om på (har jeg tenkt).  Feltet i midten skal byttes ut med noe brodert noe har jeg...
Igår var det den store skohandledagen her, tre barn trengte nye støvler, vårsko, joggesko og skisko...  Og idag fant jeg disse deilige skoene fra Relaxshoes i skinn og med gummisåle som gjør de gode å gå i på jobben til og med...Vel, jeg har 5 arbeidsdager igjen, men, men...;-)  Skal holde foredrag på Trygg Trafikk sin landskonferanse i Oslo over helga, greit med litt nytt da ikke sant?;-)  To dager på hotell i hovedstaden ...  Sist jeg var i tigerstaden kjøpte jeg dette quiltteppet.  På Living fant jeg duk i samme serie, så da blir det pynting av kjøkkenet (skuvsenga og spisebordet) før jeg legger meg...
Etter nok et gevirintervju ikveld, takker jeg for meg og for alle koselige kommentarer på kyllinginnlegget under:-)  Klukk-klukk fra

6 kommentarer:

  1. Hei Marianne :)
    Så mye fint du har kjøpt deg ღ Nydelig teppe og pute og skoene så kjempegode ut :) Ønsker deg en flott fredag og helg som kommer... Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Våren er en tid for fornyelser av mange slag. Skal si jeg kjenner det svir litt i lommeboken når veiavgiften kommer først, så alle nye vårsko, jakker, 17.mai klær osv.. Huff.
    Fine sko du har fått deg:) Gleder meg til å se hva du gjør med puten:)
    God natt:)

    SvarSlett
  3. Så flotte sko! Puten er flott i seg selv, men hvis du pimper den med broderier blir den jo helt unik..... gleder meg til å se den ferdig:)

    SvarSlett
  4. Vittig. her og var det den store skohandle dagen. selv om jeg bare har 2 og kjøpe til :-() Men mor må jo også ha seg noe nytt, selvsgat. Og de skoene der fortjente du nok helt garanter, du som står sånn på..

    Ha en glimrende dag..

    Klem klem Birte

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Nydelig teppe og herlig med runde puter :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Det er lov med litt til mor også, når barna får så mye..

    God tur til oslo :) Og så får du bare kose deg siste uka på jobb :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.