tirsdag 2. november 2010

Mmmmm, kyllingsandwich...

Hei, når jeg får god tid  (...smiler), skal jeg gi slike vertinnegaver som dette!  Se så lekkert laget til!  Fikk det av en interiørinteressert gourmetklubbdame, ble kjempeglad!
Og en av blomstene vi fikk på lørdag var denne herlige og høye buketten i høstfarger!
 Ungene og jeg lagde middag sammen idag, måtte prøve en lightversjon av husfrue4 sin sandwich som jeg har drømt om siden husfruemøtet... 
 Ristet to rugbrødskiver, stekte kyllingfilet i strimler og la på, sammen med rødløk, sjalottløk, cherrytomat, avacado og ristede pinjekjerner... (hadde ikke salat).  Dressing av creme fresh og majones, pepper, salt og nypresset hvitløk....Og noen dråper balsamico på fatet...Himmelsk!!!
Falt i smak, dette...  Takk for oppskriften, Hege!  Og da er det november og 100 julekort bestilt, årets kransekurs på stabburet avholdes 7.desember klokka 1930, kommer tilbake med mere info om dette senere denne uka.  Ho ho ho fra 

3 kommentarer:

  1. Beautiful and delicious post!

    Kisses.

    SvarSlett
  2. Ser SÅ nam ut,rett og seltt!!
    Visste IKKE det om eucalyptus, har visst sovet i timen...:-(,BRA du sier fra!!
    klem♥

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.