fredag 5. november 2010

Gavetips til alle bloggejenter!!

Fotograf: Steinar Svensbakken.
 Skulle kalt innlegget heldige meg 2, for på jobben lå denne nydelige gaven og ventet!  Jeg tar av meg hatten!!!  Jeg har en supergod venninne som dessverre har fått brystkreft, men nå har hun operert og er på cellegiftrunde.  På tirsdag var hun halvveis og stakk innom jobben min med denne nydelige gaven før hun blir dårlig en dag eller to...tenk på det, gi slike gaver når det er HUN som skal ha all energi og oppmerksomhet!!! Og gaven var en flott bok, den handler om lys, brød og tradisjoner!  Så på Karimessen 25.november skal vi lage stearinlys til jul på stabburet, slik de gjorde i "gamle dager"!  Stor stas å lære om lysbruk i jula, brød til hverdag og fest og masse historie, en bok jeg anbefaler!!

Lysår, laget av folk fra Hamarområdet.
Og på husfliden skal jeg se etter smørform, i år blir det mønstret smør på julebordet og i gaver fra Balkemor;-)  Men nå: spa, mat og drikke, porselen og julegavehandel i Tallin!  -Fin måte å feire bryllupsdagen på:-)  God helg og takk for alle varmende kommentarer, jeg setter stor pris på dere!!


12 kommentarer:

  1. Beautiful book!

    Big kisses, nice and happy weekend dear Balke.

    SvarSlett
  2. Omtenksomt gjort:-)
    GOD TUR-kos dere masse!!(Som om det er noe problem;-D)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  3. Jøss, så heldig du er!! Virkelig flott gjort:)

    Ha en fin helg Marianne.

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Heldig du som har en så god venninne! Men du er sikkert en flott venn du også, så du fortjener den HELT sikkert! God helg!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Herlig med slike venninner, men du er sikker en god venninne selv siden hun gir på den måten.

    Ønsker deg en fin helg hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  6. Hei fru balke:) god tur til Tallin. Blir kjempe bra. Var der på venninne tur, helt supert. Boken var en flott have, heldige deg:) god helg igjen
    Mvh ingebjørg

    SvarSlett
  7. Enig med mimmi-leone: Du er sikkert også en super venninne. Slik som hun er til deg!

    SvarSlett
  8. Det er rett og slett for at du fortjener det:):)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  9. Å! Blir faktisk rørt over at noen mennesker er så romslige og gavmilde, selv om det er dem selv som skulle hatt alt av omtanke, energi og oppmerksomhet!
    God tur til Tallin, håper turen lever opp til forventningene!! Klem

    SvarSlett
  10. En sterk og varm venninne tenker jeg, en venninne som sikkert helst vil være venninne og ikke kreftpasient....
    Boka så nydelig ut, den har jeg ikke sett før. Derimot har jeg prøvd å lage lys med både 3 og 5 armer, og det gikk i grunnen skikkelig dårlig :-)
    Lykke til, og god helg - klem fra Liv

    SvarSlett
  11. Jeg er helt overbevist om at du virkelig fortjente den gaven :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  12. Så utrolig rørende, og varmende! Du verden så hyggeig, men som de andre sier at du er nok en like så god venninne! De sier"vær mot andre, som du vil andre skal være mot deg" og det er nok noe i det. Du fikk en varm velkomst i barnehagen her om dagen også, så noe spesiell snill og god er du:)
    Ha en fantastisk koselig tur i Tallin i helgen!!

    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.