tirsdag 30. november 2010

Jeg trodde englene fantes...

 Alle andre steder enn på Mestergrønn;-)  Men har var det noen englevinger med litt glans på som ville bli med hjem fra Oslo igår...Sammen med løveskål, kakeduk og svibel, ble det slik.
 Svibel med mose som er surret med ståltråd med noen perler på..Kunne laget det selv, men denne er kjøpt fiks ferdig.
Ellers kommer jeg tilbake med mer fra hallen i morgen.  Nå storkoser bursdagslaget seg slik at jeg må inn å nyte julemusikken og latteren deres sammen med decopagen, lysene og fyrstikkeskene...Herlig!

Klem,

9 kommentarer:

  1. virkelig søt! Kos deg viderer:)

    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett
  2. Så søt den var! Jeg kommer på nå at jeg kjøpte jo en svibel på plantasjen på søndag... lurer på hvor jeg satte den! host kremt - her går det litt fort i svingene om dagen - men det er nå meningen at den skal i en slags dekorasjon etter hvert!!!!
    Ha en fin kveld da, kjære du!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Så skjønne englevinger...
    Og den svibelen var søt med perler på!
    Ha en fortsatt strålende adventstid.
    Har en Give Away på bloggen min. Kanskje du vil prøve lykken? :)

    Klem Milla

    SvarSlett
  4. Kjempesøte englevinger snuppa,
    - og jeg liker hverdagsengler også ;-D
    Ha en kos kveld,
    klem Hege alias "Ja det er liitt uvant å jobbe ute igjen"!!

    SvarSlett
  5. Den løvekrukka var skikkelig fin. Jeg har lignende men med gulldekor på løven og pottekanten, de er gamle. Enlger finnes overalt de bare man husker på se etter dem. ( barn venner osv..)

    SvarSlett
  6. Åh...der ser virkelig kos ut på Balke nå altså:) Herlige englevinger. Blir shopping i Oslo på meg til fredag'n, håper på å finne noen spennende skatter til huset der:)

    God advent til dere på Balke - vi ses vel kanskje på diverse julearrangementer i barnehagen:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra ute og inne på Balke nå ser jeg. Kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  8. Snuppesøte englevinger da:)Ja mose rundt svibelen og perler...den hermer jeg i morgen den dag:)har mose og perler og tråd:)
    Ettersom jeg skjønner fra forrige innlegg så fulgte du rådet mitt på Ikea:)Ja...en trenger litt timeout..viktig det.....glane i lufta og bare filosofere og være....
    kos deg videre med prosjektene...
    eddaKlemmer til deg...

    SvarSlett
  9. Nydelig stemning både inne og ute...ha en fin fin tirsdagskveld...klem

    SvarSlett

Takk for din kommentar til Balke gård, jeg setter stor pris på en hilsen fra nettopp deg selv om livet mitt kan være så hektisk at jeg ikke rekker å svare eller besøke deg...

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.